dola schreef:Ik bedoel dat met de sporen en martingaal, niet dat je er voor het eerst opzit.....want dat is niet zo![]()
ja, maar toch...het is een paard van 3
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waterkippie schreef:ik snap niet waarom je die martingaal erom hebt?
en die sporen al helemaal NIET!
maarjah ieder zo zijn werkwijze

en ze worden goed gebruikt.
beautyfull_mickey schreef:ik zal schijnbaar de enigste zijn die niets tegen je sporen enzo hebt,en vind het er harstikke leuk uitzien,ook een leuk paardje
masja schreef:Leuk beestje. Misschien een kleine tip. Als hij niet door wil lopen met rijden. Waarschijnlijk omdat ie nog niet zo goed begrijpt wat een been betekend. Kan je ook iemand met een longeer zweep in e bak zetten. Die moet m niet slaan, maar zodra jij been geeft en er komt geen reactie even de zweep erachter zodat ie toch gaat lopen. Dan flink belonen.
Ik hoop dat je er iets aan hebt. Heel veel succes met trainen!

). 
Kleintje schreef:Leuk beestje. Alleen snap ik niet dat je de eerste keer gelijk met sporen gaat. Het is een jong paardje. Die moet je juist naar voren 'schoppen' als ze niet op je been reageert. Niet gelijk met sporen. Maar goed, iedereen heeft zijn/haar eigen manier.
Hoop in de toekomst meer foto's te zien van jullie vooruitgang.
En als ik 1 keer mn spoor erbij doe, reageert ie stukken beter! Verder hoop ik binnenkort ook spooraf te zijn! We gaan iig al heel snel de goeie kant op
) Maar eigenlijk heb jij wel helemaal gelijk!!! Feetje"]
[quote="Waterkippie schreef:ik snap niet waarom je die martingaal erom hebt?
en die sporen al helemaal NIET!
maarjah ieder zo zijn werkwijze

Moonlight20 schreef:*bla*

Heb er op zich geen problemen mee. Ik kan niet zien hoe jij rijdt, vanaf een paar fotootjes met een spoor. Maar ben ervan overtuigd dat je het beestje niet lek prikt, je weet wel waar je mee bezig bent. Martingaal is wel goed, worden de paarden die ik ken ook altijd mee ingereden.