Probeer haar iets meer ruimte te geven van voren, ze loopt op elke foto achter de loodlijn. Doordat ze te diep loopt kan ze ook niet haar achterhand eronder plaatsen. Veel overgangen rijden om de achterhand erbij te krijgen, zodat ze meer gaat dragen. Probeer je handen iets hoger te houden (en rechtop) ik denk dat dit ook een stuk scheelt voor haar houding.
Ik vind wel dat je heel netjes rijdt en het oogt heel ontspannen. De galopfoto's vind ik een stuk beter, hier draagt ze meer. Je kan zien dat ze meteen een stuk korter in haar lijf is en iets minder achter de loodlijn loopt. Goed bezig hoor en heel netjes voor zo'n jong paard.
mokzalf
Geplaatst: 06-09-14 14:48
Ik heb het idee dat het zadel erg naar voren schuift, of ligt dat aan mij? Verder leuke combi, er mag nog wel wat meer gewerkt worden aan dat achterbeentje, daarvoor lekker veel losrijden en je paard eens wat dieper instellen is helemaal geen probleem, zolang je maar niet vasthoud en veel afwisselt.
Vandaag mijn eerste wedstrijd met Fee gehad. 2 winst punten meteen! 190 en 184 punten en een mooie 3e plek.
NYC
Geplaatst: 07-09-14 23:09
Mooi paard, ziet er goed uit.
Bij jou lijkt ze soms wat te hangen. Denk dat het mede komt door je neiging naar piano handjes. Probeer je hand meer te gaan dragen, net of je een beker water vast hebt. Bij je vriendin strekt ze mooier, probeer dit ook te bereiken door actiever te gaan rijden. Veel overgangen, figuren etc.