Fjord Rico aan het werk!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

flavlip

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-14 16:09

Ook even in de vorige topic gespiekt en wat een vooruitgang hebben jullie geboekt zeg! *\o/*

Ik vind het er echt heel netjes uitzien. Veel verbeterpuntjes weet je zelf al. Ik zou vooral nu de aandacht houden bij je eigen houding: probeer ontspannen rechtop te zitten en je handen ook rechtop te houden. Je paardje loopt wel ;) en als jij beter gaat zitten gaat hij ook nog beter lopen. Je lijkt op sommige foto's iets naar voren te zitten/vallen, waardoor Rico ook meer op de voorhand gaat lopen. Probeer te voelen en niet te kijken. Voel of hij goed loopt en dan kun je soms even om te checken naar zijn mooie koppie kijken.

goldenarrow

Re: Fjord Rico aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 12:18

Moderatoropmerking:
Reacties die niet aan de regels van RT-HAW voldoen verwijderd.

MarlotteG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 13:56

Erg mooi hoor! Zeker als je ziet waar jullie vandaan komen. Ik vraag me alleen af hoe oud hij is, omdat hij in de vorige topics er nog vrij jong uit zag.

Iets wat mij opviel in foto 8 is dat je binnenhand heel sterk is, maar waar is je buitenhand? Als je je binnenhand wat van de hals al haalt en de buitenhand erbij houdt blijven ook je handen netjes gelijk.

Chelinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 18:47

MarlotteG schreef:
Erg mooi hoor! Zeker als je ziet waar jullie vandaan komen. Ik vraag me alleen af hoe oud hij is, omdat hij in de vorige topics er nog vrij jong uit zag.

Iets wat mij opviel in foto 8 is dat je binnenhand heel sterk is, maar waar is je buitenhand? Als je je binnenhand wat van de hals al haalt en de buitenhand erbij houdt blijven ook je handen netjes gelijk.

hij is net 11 jaar geworden

is idd net zoals je zegt, maar heb de neiging om veel met mijn handen te doen, maar moet de overschakeling maken om meer met mijn benen te doen. heb nu een ruiter voor hem 1x in de week te rijden en daar zie je wel duidelijk het verschil!

Amy02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:10

Leuk stel
Maar wat me opvalt is dat je bijna bij elke foto je handen niet rechtop maar scheef houdt
Maar verder ziet het er mooi uit :)

xflooor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:40

ziet er leuk uit hoor! <3 maar idd je handen op dezelfde hoogte houden

Loveleyente

Re: Fjord Rico aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 16:45

heel veel verbetering vergeleken met 1,5 jaar gelden !

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-14 20:14

Wat een knappe Fjord ! Denk aan je linker hand , die houdt je hoger dan de rechter !