Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
eens, zo is er een probleem, en zo is het ineens bijna opgelost. MarkKH schreef:Een bijzet tijdens longeren werkt natuurlijk vele malen consequenter in als de stilste ruiterhand.... Als we erachter kunnen komen wat het verschil is en de reden dan zijn we natuurlijk al een heel stuk verder...
Anoukie schreef:Het enige wat ik me afvraag (want Nitouche heeft op een ander forum waar Mark dit bericht had neergezet ook zo "vriendelijk" gereageerd) is waarom er zo gereageerd wordt? Of is het betreffende paard soms van Nitouche zelf (die heeft dacht ik een BWP-er?)?
Anoukie schreef:Overigens, als ik nog even wat olie op het vuur mag gooien? Misschien dat de instructie die geboden wordt niet voldoende ingaat op het gymnasticeren van het paard, aangezien er dus al meerdere paarden zijn met dit probleem?
Tessebes"]
[quote="Anoukie schreef:Overigens, als ik nog even wat olie op het vuur mag gooien? Misschien dat de instructie die geboden wordt niet voldoende ingaat op het gymnasticeren van het paard, aangezien er dus al meerdere paarden zijn met dit probleem?

sanne222 schreef:Misschien een brutale vraag maar het lijkt mij typisch een paard wat met een slof naar de M is gereden.....![]()
,... Het baart mij eerder zorgen dat het hier dan over het paard van de instructrice zelf gaat, die het immers juist op zou moeten kunnen lossen (o.a. bij zijn/haar leerlingen). Maar het is natuurlijk moeilijk oordelen van achter de pc en zonder dat de "aangesproken" persoon zich daadwerkelijk kan verdedigen. Anoukie"]
[quote="sanne222 schreef:Misschien een brutale vraag maar het lijkt mij typisch een paard wat met een slof naar de M is gereden.....![]()
,... Het baart mij eerder zorgen dat het hier dan over het paard van de instructrice zelf gaat, die het immers juist op zou moeten kunnen lossen (o.a. bij zijn/haar leerlingen). Maar het is natuurlijk moeilijk oordelen van achter de pc en zonder dat de "aangesproken" persoon zich daadwerkelijk kan verdedigen.
sanne222 schreef:En het feit dat het hier om een instructrice gaat, dat je les kan geven betekent niet dat je zelf goed kan rijden
sanne222 schreef:Helaas is dat wel mogelijk......
Ik heb wel eens les gehad van mensen...nou vraag me af waar die hebben leren rijden.
Die trainen dagelijks hun paard met een strakke slof (zelfs totdat ie knapt..) en rijden wel vrolijk mee in de Z2. En van een Z ruiter wilen mensen wel les dus..![]()
Het principe van met je binnenbeen naar de buitenteugel rijden hebben ze nog nooit van gehoord![]()
Een echt goede instructeur vinden valt niet mee!
Pipo"]
[quote="sanne222 schreef:Helaas is dat wel mogelijk......
Ik heb wel eens les gehad van mensen...nou vraag me af waar die hebben leren rijden.
Die trainen dagelijks hun paard met een strakke slof (zelfs totdat ie knapt..) en rijden wel vrolijk mee in de Z2. En van een Z ruiter wilen mensen wel les dus..![]()
Het principe van met je binnenbeen naar de buitenteugel rijden hebben ze nog nooit van gehoord![]()
Een echt goede instructeur vinden valt niet mee!