Maar ik baal er zo van dat het verslechterd is. Ben ik slechter gaan rijden door mijn zadel dat ietsje scheef is aan de voorzijde of gaat t niet meer zo goed nadat iemand anders hem gereden heeft. Ik kom er in iedergeval niet aan uit. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik baal er zo van dat het verslechterd is. Ben ik slechter gaan rijden door mijn zadel dat ietsje scheef is aan de voorzijde of gaat t niet meer zo goed nadat iemand anders hem gereden heeft. Ik kom er in iedergeval niet aan uit.
janderegelaa schreef:Ik zou beginnen met hem eens op rantsoen te zetten want hij is zo dik als een das.
bromfiets schreef:Ik vind je paard nog erg fijn tonen voor hoe je zitEr zijn geen foto's van de andere hand maar op al deze foto's zit je naar rechts geknikt. Dat maakt dat je paard links gaat vragen om zijn balans te kunnen houden en jij waarschijnlijk ook gaat compenseren door links vast(er) te houden. Dan kom je al snel in een spiraaltje terecht dat je elkaar gaat versterken. Ik denk dat een aantal zitlessen je erg goed zouden doen, dat je bewuster gaat voelen wat er onder je gebeurt en dat je die spiraal kan doorbreken.
Voor de rest vind ik je paard toch erg ontspannen lijken, dat is al een grote winst. Veel plezier nog met je knappe bonte, erg leuk paard
janderegelaa schreef:Een te dik paard kan moeilijk buigen. Beetje paardenmens snapt dat. En indirect is dat dus rijtechnisch commentaar.

Hij krijgt 2x daags een halve schep muesli waar weinig tot geen suikers en eiwitten inzitten maar wel alle mineralen en vitamines, verder krijgt hij nog 1 schepje Biotine. Hij wordt niet dik van de muesli maar wel heel snel van gras, hij staat op t kaalste weitje. Hij heeft gelukkig totaal geen irritaties in zijn rug ofzo.Sjemira schreef:Dank je wel maikeltje. Ik ga vandaag alleen oefenen op rechtzitten hahaha. Rechterteugel is hij makkelijk, linker teugel pakt ie vast.
Sjemira schreef:Nee toen hield hij niet vast aan 1 kant. Hij kon wel eens even sterk zijn en eigenwijs en dan even vastpakken maar niet alleen op links. Vandaag weer gereden en ging eigenlijk net als gisteren, best goed en op t laatst ging hij even echt nageeflijk lopen door iets dieper te buigen. Ik ben toen gestopt om het goed af te kunnen sluiten.