rapunzelx schreef:Je wilt dus maar wat gaan uitvogelen met je verzorgpony? Ik denk niet dat de eigenaar daar echt blij van wordt..
Ik mag er alles mee doen want zij rijd er niet op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horzelover9 schreef:rapunzelx schreef:Je wilt dus maar wat gaan uitvogelen met je verzorgpony? Ik denk niet dat de eigenaar daar echt blij van wordt..
Ik mag er alles mee doen want zij rijd er niet op
xSlvna schreef:Een klein (klein!) Beetje zakken naar de kant waar je van weg wilt, been tegen het paard. Wijken doet die voor de druk, dus je moet er aan denken dat je hem "weg drukt" naar de kant waar je heen wilt.
Na 1 of 2 pasjes belonen en weer recht zitten en rechtdoor.
Kempertje schreef:Oe! Dat is een nare situatie, vooral om dat je niet 'zomaar' les kan nemen. Wat je wel kan proberen is om iemand te zoeken die bezig is om een ORUN cursus te volgen tot instructrice. Deze mensen willen graag heel veel oefenen om beter te gaan lesgeven. Vaak hebben ze al wel een grote basiskennis. Misschien kun jij aanbieden dat ze op jou mogen oefenen met lesgeven als ze jou helpen met de beginselen van wijken? En vriendinnetje van mij heeft zo ook geoefend met zitten. Ze kreeg van iemand zit les die graag heel veel les wilde geven. Niet omdat ze niet kon lesgeven, maar omdat ze wilde leren om met zoveel mogelijk type mensen en paarden te werken. In ieder geval onwijs veel succes!
Bizzybijtje schreef:xSlvna schreef:Een klein (klein!) Beetje zakken naar de kant waar je van weg wilt, been tegen het paard. Wijken doet die voor de druk, dus je moet er aan denken dat je hem "weg drukt" naar de kant waar je heen wilt.
Na 1 of 2 pasjes belonen en weer recht zitten en rechtdoor.
Dit klopt dus al niet.