springangst

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Blueberry1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 19:56

horserider22 schreef:
Je kan ook een bodyprotector gaan dragen. stukje extra veiligheid. boven de hindernis kan je ook een stukje manen vast pakken op ongeveer het midden van de hals.voelt ook veiliger omdat je wat vast hebt.

Ik draag al een bodyprotector, ook met dressuur ;) een stukje manen vastpakken vind ik persoonlijk niet zo fijn en heb ik nooit gedaan, maar toch bedankt :)

Blueberry1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-14 19:30

horserider22 schreef:
Je kan ook een bodyprotector gaan dragen. stukje extra veiligheid. boven de hindernis kan je ook een stukje manen vast pakken op ongeveer het midden van de hals.voelt ook veiliger omdat je wat vast hebt.

Ik draag al mn hele leven een bodyprotector tijdens het paardrijden :p
Een stukje manen vastpakken vind ik neit fijn want dan moet ik daar nog teveel over nadenken.
Maar ik denk dat het al weer een beetje beter gaat. Vorige week stonden er namelijk pionnen van 75cm en daar sprong mn verzorgpony prongelijk overheen, ik vond het zo leuk dat ik door ging met springen. Dus hopelijk begin ik nu eindelijk van mijn angst af te komen!

stergoertz

Re: springangst

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 19:38

Ik las net dat het al beter gaat, maar toch ;) Je zou het met je instructrice kunnen bespreken, zij/hij kan je waarschijnlijk verder helpen, misschien zou je nog een privéles kunnen regelen, om wat meer vertrouwen te krijgen. En probeer niet te denken maar te doen! Zo krijg je hopelijk meer vertrouwen! +:)+

TessaHa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 18:24

Bodyprotector kan idd denk ik wel helpen.
Voor de rest gewoon rustig opbouwen kwa hoogtes