Is dit waar?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 14:04

Wat een gezwets ;( tuurlijk kun je hem gewoon erop zetten en vasthouden, wat een onzin!

NailB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 16:00

ik vind het ook onzin hoor. Misschien moet je haar eens vragen waarom ze denkt dat je paard er gevaarlijk van wordt? Begrijpen is nooit verkeerd ;)

xSanneE_98O

Re: Is dit waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:42

Onzin! Kan gewoon hoor! Is juist goed voor zow broertje als paard! Je broertje krijgt vertrouwen en je paard heeft afwisseling. Niks aantrekken van de 'ik-weet-het-weer-beter penny's! ' :D

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 23:47

xSlvna schreef:
Ze worden er geen talenten van nee, maar slechter worden ze niet.

Volgens mij begint iedereen aan een touwtje, ook de Edwards en Anky's :+

Hartstikke lief van je dat je rondjes loopt met je kleine broertje, lekker blijven doen, wordt je pony echt niet minder van en je broertje zal er vast van genieten +:)+

Anoniem

Re: Is dit waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 15:50

grootste onzin ooit, sorry haha!
hardstikke leuk voor je broertje om het zo allemaal lekker rustig te leren op een braaf paard :)
je paard wordt er echt niet slechter van hoor! hier stapt zelfs mijn mams zo eens in de zoveel tijd eens op mijn 4jarige; nee ze wordt niet zo gereden zoals ik haar opleidt, en nee ze loopt dan echt niet altijd "zoals het hoort" maar ze wordt er echt niet slechter van. Als het grootste probleem is dat ik de dag erna misschien iets langer bezig ben met losrijden, mag ze lekker wat rondjes blijven hobbelen met mams op dr rug ;)
geen zorgen, is voor niemand 'slecht' wat je doet +:)+

mirryyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-14 15:53

Totale onzin! Je paard kan het zat hebben. Gewoon door blijven gaan! :j