Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
antje_vip schreef:Tyreos schreef:Ik heb er wel verstand van en mn vriendin is 30
Oke, vertel dan maar eens hoe je het gaat aanpakken

Tyreos schreef:Een vriendin van mij heeft een nieuw jong paard gekregen ze is 3 jaar oud.
Nu zit het zo, ze is al ingereden toen ze nog bij haar vorige eigenaar was.
Ze is super druk en sprong vandaag bijna over de wei omheining heen!!
Ook gingen we buiten lopen alleen met Floor en toen moesten we haar met haar bit en 2 touwtjes vast houden.
antje_vip schreef:Een paard inrijden is heel makkelijk. Je gaat er gewoon op zitten en rijdt er mee rond net zoals de manegepaarden, luistert hij niet pak je hem aan. Als hij gaat bokken moet je laten zien wie de baas is.
Michellette schreef:antje_vip schreef:Een paard inrijden is heel makkelijk. Je gaat er gewoon op zitten en rijdt er mee rond net zoals de manegepaarden, luistert hij niet pak je hem aan. Als hij gaat bokken moet je laten zien wie de baas is.
En lukt het niet echt, dan zet je hem te koop vanwege het niet hebben van een klik. Hoe simpel kan het zijn
romyloverrr schreef:Joolien schreef:Lichaam op 7 plaatsen gebroken?Like serious?
Dat kan hoor![]()
Mijn tante had haar borstbeen, schouder (verbrijzeld), nek, ribben, arm en sleutelbeen gebroken, dat kan dus wel degelijk
Tyreos schreef:Hoi
Een vriendin van mij heeft een nieuw jong paard gekregen ze is 3 jaar oud.
Nu zit het zo, ze is al ingereden toen ze nog bij haar vorige eigenaar was. Maar die is van haar haflinger afgevallen en haar lichaam op 7 plaatsen gebroken. En ze lag 7 maanden in het ziekenhuis. Dus is (Floor) het verleerd.
Ze is super druk en sprong vandaag bijna over de wei omheining heen!!
Ook gingen we buiten lopen alleen met Floor en toen moesten we haar met haar bit en 2 touwtjes vast houden.
Dus nog ff op een rijdje
Ze heet Floor en is 3
Ze is al een keer ingereden
Maar is het nu weer verleerd
Ze breekt de tent af
Kan niet alleen staan
Maar is verder braaf
Het is een kruising tussen een KWPNer en een Fries
)