Ik zie je heel erg veel doen met je romp/heup/kruis, wat dat betreft kom je naar mijn inziens iets te veel/iets te actief/energiek uit je zadel daar. Als je daar de spanning op de verkeerde plaats bijtelt in je onderbenen gaan je voeten inderdaad wiebelen.
Probeer eens wat meer met je schouders/romp achterover te rijden, heb de indruk dat je wat naar voor valt.
Doe je beugels 1 of zelfs 2 gaten korter, dat je wat meer stabiliteit hebt.
Ga dan eens wat evenwichtsoefeningen doen: verlichte zit in de 3 gangen en wissel af: 1 pas zitten, 1 pas rechtstaan; 1pas zitten, 2 passen rechtstaan; 2 passen zitten, 1 pas rechtstaan.
Probeer hierbij je enkels goed naar buiten te draaien (en ja int begin wringt dat een beetje
) en niet te steunen op je teugels, desnoods vraag je stadgenootje om je paard aan de longe te doen.Doe dit 1-2 in de week, ik denk dat dit wel moet helpen.
Eens je wat stabiliteit gevonden hebt, beugels telkens 1 gat langer als alles goed gaat tot je weer op je gewenste lengte zit.

Volgens mij ligt het echt op de manier waarop je je evenwicht zoekt/verplaatst/legt, iets zegt me dat er in je beweging in draf iets niet klopt waardoor je dit gaat doen. Succes!
( uiteraard in hoeverre dat lichamelijk mogelijk is he
)
)