Iris82 schreef:Tuurlijk verandert de situatie want ze komt in een nieuwe groep waar ze haar plek nogmmoet zien te vinden.
Ik zeg nergens dat ik niet geloof dat de situatie wel of niet verander. De discussie is vanuit gaande dat de situatie niet zal veranderen.
mnkortleve schreef:Je kan, wil en ga je niet bemoeien met haar buiten staan maar toch wil je meningenwat heb je hier dan aan als je er toch niets mee wil doen?
Ik vraag naar uitleg en meningen over waarom dit paard rustiger is in stal dan in de groep. Ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik niets kan veranderen aan de situatie. Waarom zou ik dan geen meningen mogen vragen? Het begrijpen vanuit andermans ervaringen en standpunten vind ik belangrijk. Zeker bijvoorbeeld ervaringen en ideeën hierover zoals die van LiVetime vind ik zeer interessant en leerzaam.
wat heb je hier dan aan als je er toch niets mee wil doen?
het is ongezond om de hele dag op stal te staan.
Mijn merrie moet nog altijd geen vele veranderingen voor haar kiezen krijgen, dat merk ik savonds gelijk, dan wilt ze te graag naar binnen en is ze boos en gefrustreerd, dan is er teveel gebeurd op een dag, teveel aan haar hoofd gehad. Terwijl ze met rustige stabiele dagen niet graag naar binnen wilt.