Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rijd dan wel geen hackney, maar die van mij kan ook zo rond lopen (wel met een stuk minder knie actie, *nog meer respect voor je, dat maakt het nog lastiger zitten*
) en poehh dat vind ik soms echt niet grappig! Ze worden sterk, lopen voor je gevoel enorm onder je vandaan en als je wel wat voorwaartser wilt rijden dan komen je hulpen amper door. Ook het begrenzen in de hoeken e.d. 
gelijk lekker door pakken met die hap!
bedankt voor de complimenten. tis inderdad niet makkelijk maar als ze dan eenmaal ontspant en echt haar rug gaat gebruiken dan zweef je echt de bak door, mee eens?
Er zijn al een heleboel tips gegeven, maar wat mij nog opviel is dat je jouw hakken nog iets verder omlaag mag doen. Ze zijn net wat te hoog
Ik vind het knap dat je haar nog zo de ring door krijgt. Zeker zo'n eerste keer in een binnenbak! Nog eventjes wat puntjes op de i zetten en dan komen die winstpunten wel

Ik heb zelf ook een "Magic" gehad, Magic Gringo, een ruin, ook grote maat Hackney uiteraard. Helaas zijn wij niet zover gekomen als jullie. Mijn Magic vond de dressuur verschrikkelijk, hij was echt een paard dat moest "knallen", zweten, hard werken, dan was hij in zn element. Uiteindelijk werd hij veel te onbetrouwbaar onder het zadel, omdat hij steeds ontplofte. Ik heb hem verkocht aan een iemand die weer met hem ging mennen en hij veranderde weer in een heerlijk paard. Toen heb ik er verdriet van gehad dat het ons niet lukte, des te gaver vind ik het om te zien dat familie van mijn paardje het wel in haar koppie en lijf heeft. Echt leuk en knap van je, een hackney is geen makkie, maar wel de moeite waard!!
maar gelukkig is dit bij haar goed op te lossen. 
MiiRowiej schreef:ik vind het fijn om te horen dat veel van jullie zeggen dat ik vriendelijk en eerlijk rij. hier heb ik in het verleden wel veel moeite mee gehad, ik had heel erg de neiging om mijn armen in het slot te zetten en niet los te laten, maar ik ben hier heel hard mee bezig.