Nou ja ook genoeg (niet officieel) afgekeurde paarden die super in de sport lopen...ik heb mijn verzekering gewoon opgezegd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
listiglistje schreef:Voortaan eerst beter lezen![]()
Nou ja ook genoeg (niet officieel) afgekeurde paarden die super in de sport lopen...ik heb mijn verzekering gewoon opgezegd
. Er zitten hele minne boetes op als ze er achter komen dat je met een afgekeurd paard start 
, maar ik vind het er allemaal nog wat gespannen uitzien. Lekker doortrainen op ontspanning! MD_Triumph schreef:[
kamille schreef:Ik denk niet dat je instructrice er echt zo over denkt. Ik geloof wel dat ze het zegt hoor! Dat doorzitten valt op zich best wel mee. Je zou wat meer los mogen laten in je rug, je houdt je nu wat strak. Maar op zich valt dat wel mee. Probeer in het doorzitten de links-rechts beweging van het paard te vinden en beweeg daarmee mee met je heupen.
Jij denkt niet dat haar instructrice er zo over denkt?Citaat:Huh?Jij denkt niet dat haar instructrice er zo over denkt?
Wat is dit voor een vreemd topic. Of men leest maar half of insinueert allerlei zaken.
TS: leuk paard, waar je veel van kan leren. De problemen in galop komen duidelijk door een ruiterfout. Probeer goed op je binnenbeen te zitten in galop. het lijkt erop dat je wat naar buiten hangt en dat het paard daardoor overspringt. Succes!
Gerritt schreef:Haha ik dacht al huh is dit B of L proef want je bleef langer zitten dan de bedoeling was haha. Die galop wow ik denk gaat ie changeren? Is hij jolig of geïrriteerd wat een bink zeg. (Geïrriteerd in de zin van hallo laat mij eens gaan haha)
Leuk paard je kan zien dat hij wel wat meer kent dan de B. Oefen lekker door, dit paard kan jou nog veel leren