B dressuur proef met Triumph

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:17

Voortaan eerst beter lezen :D

Nou ja ook genoeg (niet officieel) afgekeurde paarden die super in de sport lopen...ik heb mijn verzekering gewoon opgezegd O:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:19

listiglistje schreef:
Voortaan eerst beter lezen :D

Nou ja ook genoeg (niet officieel) afgekeurde paarden die super in de sport lopen...ik heb mijn verzekering gewoon opgezegd O:)

Maar dat is niet strafbaar. Wel als je uitgekeerd hebt gekregen :) . Er zitten hele minne boetes op als ze er achter komen dat je met een afgekeurd paard start :=

Maar weer ontopic! Leuk paard :) , maar ik vind het er allemaal nog wat gespannen uitzien. Lekker doortrainen op ontspanning!

FR_Foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 15:21

waarom zit je de hele tijd door??

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 15:23

FR_Foto schreef:
waarom zit je de hele tijd door??

Lees aub mijn openingspost...

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 15:24

Citaat:
Maar weer ontopic! Leuk paard :) , maar ik vind het er allemaal nog wat gespannen uitzien. Lekker doortrainen op ontspanning!

Dankjewel! Zal er zeker aan gaan werken :)

kamille

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:08

MD_Triumph schreef:
[

Paard heeft echt nergens last van hoor. Heb een goede instructrice en die zegt ook dat hij gewoon dol enthousiast en fanatiek wordt van de galop. Hoezo ziet het doorzitten er zwaar en gespannen uit als ik vragen mag?[/quote]

Ik denk niet dat je instructrice er echt zo over denkt. Ik geloof wel dat ze het zegt hoor! Dat doorzitten valt op zich best wel mee. Je zou wat meer los mogen laten in je rug, je houdt je nu wat strak. Maar op zich valt dat wel mee. Probeer in het doorzitten de links-rechts beweging van het paard te vinden en beweeg daarmee mee met je heupen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-14 21:55

kamille schreef:
Ik denk niet dat je instructrice er echt zo over denkt. Ik geloof wel dat ze het zegt hoor! Dat doorzitten valt op zich best wel mee. Je zou wat meer los mogen laten in je rug, je houdt je nu wat strak. Maar op zich valt dat wel mee. Probeer in het doorzitten de links-rechts beweging van het paard te vinden en beweeg daarmee mee met je heupen.

Huh? :Y) Jij denkt niet dat haar instructrice er zo over denkt?
Wat is dit voor een vreemd topic. Of men leest maar half of insinueert allerlei zaken.

TS: leuk paard, waar je veel van kan leren. De problemen in galop komen duidelijk door een ruiterfout. Probeer goed op je binnenbeen te zitten in galop. het lijkt erop dat je wat naar buiten hangt en dat het paard daardoor overspringt. Succes!

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-14 22:38

Citaat:
Huh? :Y) Jij denkt niet dat haar instructrice er zo over denkt?
Wat is dit voor een vreemd topic. Of men leest maar half of insinueert allerlei zaken.

TS: leuk paard, waar je veel van kan leren. De problemen in galop komen duidelijk door een ruiterfout. Probeer goed op je binnenbeen te zitten in galop. het lijkt erop dat je wat naar buiten hangt en dat het paard daardoor overspringt. Succes!

heel erg bedankt rowdine!!

Gerritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 21:26

Haha ik dacht al huh is dit B of L proef want je bleef langer zitten dan de bedoeling was haha. Die galop wow ik denk gaat ie changeren? Is hij jolig of geïrriteerd wat een bink zeg. (Geïrriteerd in de zin van hallo laat mij eens gaan haha)

Leuk paard je kan zien dat hij wel wat meer kent dan de B. Oefen lekker door, dit paard kan jou nog veel leren ;)

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 22:52

Gerritt schreef:
Haha ik dacht al huh is dit B of L proef want je bleef langer zitten dan de bedoeling was haha. Die galop wow ik denk gaat ie changeren? Is hij jolig of geïrriteerd wat een bink zeg. (Geïrriteerd in de zin van hallo laat mij eens gaan haha)

Leuk paard je kan zien dat hij wel wat meer kent dan de B. Oefen lekker door, dit paard kan jou nog veel leren ;)

Haha ja hij is lekker fanatiek! Heerlijk paardje
toevallig deze week echt sprongen vooruit gegaan met de galop, lijk het ineens door te hebben ofzo dat hij niet changeert en rustig galoppeert. Mijn binnenbeen ging dus altijd te ver naar achter, sinds ik daar extreem op let en hem van voren meer ruimte geef is het een hele andere galop!

Bedankt voor je reactie :)

Anoniem

Re: B dressuur proef met Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 19:10

Hé, dat is hier echt vlakbij :D

Gaaf paard lijkt me dat om te rijden. Volgens mij is de les daar ook goed dus dat komt vast goed. Ik zou inderdaad nog wat oefenen op de zithulpen extra bevestigen zodat je nog wat minder met je handen hoeft te doen :)

DjobliLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 10:19

Indd, wat hier boven ook word gezegd. probeer hem is lang/laag te rijden.

Leuk paard !

salami_worst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 22:05

ik zie dat je paard zijn staart scheef naar rechts draagt, dit zou kunnen duiden op scheefheid. misschien even overleggen met je instructeur?