Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TessavdSloot schreef:Het ziet er gewoon vreselijk uit!
Murosch schreef:Ja hoor meisje, nogmaals bedankt voor je reactie.
Even voor de serieuze reacties: ik ben vanmorgen maar eens aan de longe met haar aan het werk gegaan. Gewoon simpelen heel rustig met het elastiek. Dat is wel heel goed bevallen, uiteindelijk durfde ze zich hele stukken echt los te laten en je zag meteen meer vering in haar rug komen. Wel houdt ze zich rechtsgebogen als ze aan de longe loopt, maar ik denk dat ik dat stuk straks beter erbij kan pakken als haar ruglosser is en ze die spieren weet iets sterker heeft.
Ik denk dat ik eerst nu maar ga varieren, 2x per week longeren en 3x rijden.

Murosch schreef:Uiteraard ben ik losser begonnen. Deze foto's zijn van het laatste stukje, heeft ook niet zo lang geduurd. Keuze voor elastiek is bewust. Bijzet en longeerhulp heb ik ook wel liggen maar deze merrie is heel gevoelig en als ze tegen iets aanloopt dat een harde grens aangeeft (bij iets dat dus niet meegeeft) dan paniekt ze. Vooral omdat ze de neiging heeft om erdoor heen te willen trekken (neus omhoog) begin ik fijn met het elastiek.