Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
balen. Zien jullie dat ook terug voor de sulky of is het alleen onder het zadel?
Zandro schreef:Wellicht ook wat last van de beginnende lente?
Mloulou schreef:Zandro schreef:Wellicht ook wat last van de beginnende lente?
Volgens mij dateert de openingspost van ruim voor de lente...
Anyway, bedankt voor jullie adviezen. Goede instructie heb ik maar na drie maanden geen verbetering mag ik toch wel concluderen dat het alleen rijtechnisch niet op te lossen was. Overigens heb ik nogal wiebelende onderbenen maar constant drijven doe ik absoluut niet.
Ik heb gister weer voor het eerst gereden na de osteopathie behandeling. Ze heeft niet gestaakt en ik kon weer volop schakelen in stap en draf. Blijkbaar was het dan toch iets in haar lichaam wat niet lekker zat.
Joolien schreef:Wiebelende onderbenen kan ook komen door een blokkade in je eigen lijf
ikke schreef:Joolien schreef:Wiebelende onderbenen kan ook komen door een blokkade in je eigen lijf
Dat klopt, maar dan nog steeds is het aan de instructie om je daarmee te helpen.
Als instructie zoiets niet kan oplossen, of toch op z'n minst aangeven waar het zit, dan trek ik de rest ook in twijfel.
Bij de persoon op stal zat het ook in de persoon, maar de instructie peuterde het feilloos los. Probleem is nog niet 100% opgelost, maar de verbetering is niet te missen en het gaat nog steeds vooruit. Dat laatste stukje komt dus ook wel goed.