ezzy160 schreef:ik heb geen foto dat ik er op zit
Zou je mijn vragen dan willen beantwoorden? want daar ben ik wel heel erg benieuwd naar
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NesxNas schreef:Is jouw zus een gediplomeerde instructrice dan? En je hebt geen antwoord gegeven op mijn post dus ik quote mezelf maar even.NesxNas schreef:Is alles medisch al uitgesloten? Tuig goed? En ben jij misschien niet te lang? Hoe is ze met longeren? Als ik jou was zou ik les nemen, en zelf niet aanklooien.

little_king schreef:Dat weet ze allemaal niet.
Er is geen geld voor les dus zulke mensen laten ook geen zadelpasser komen en geen dierenarts.
Het is een vervelende rotknol en die sla je vooruit want hij moet maar luisteren.
Ligt niet aan de meisjes maar aan het rotbeest.
NesxNas schreef:Weet je meid, dit topic gaat nergens heen leiden als je niks wilt aannemen. Wij doen de moeite om je te helpen maar de helft van de vragen beantwoord je niet eens.
met deze instelling ga je niet ver komen met je pony of met welk paard dan ook meid 
LiannePuthzy schreef:NesxNas schreef:Weet je meid, dit topic gaat nergens heen leiden als je niks wilt aannemen. Wij doen de moeite om je te helpen maar de helft van de vragen beantwoord je niet eens.
waarschijnlijk omdat ze die niet wil beantwoorden ofzo of omdat ze het antwoord daar niet op weet, maar als zij niets beantwoord kunnen wij moelijk helpen