myhorses schreef:oh dat is wel mooi he! hoelang zijt ge daar al op aan het oefenen?
Met Rydar ben ik al jaren bezig met trainen.. gaat dus niet zo in een weekje...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rydar doet het super. Vindt het alleen jammer dat hij een beetje stoere uitstraling mist, maar dat komt denk door zijn lekkere teddyvacht. Ach en zo van foto´s is dat natuurlijk ook niet echt goed te beoordelen. Veel succes in ieder geval met de show. annemieke schreef:Maar wat ik me af vroeg, heb je voor die verschillende manieren van steigeren verschillende commando's? Aangezien ik Rydar de ene keer hoog en de andere keer laag zie steigeren, terwijl je het zelfde staat (qua armen en zweep).
Gate steigert namelijk soms hoog en soms laag, maar ik noem het gewoon steigeren ivp levade enzo.
igg succes met je show!
bij hoog doe ik meestal alleen de zweep in de lucht en bij "" heel hoog" tik ik eerrst zijn schouder aan en doe dan 2 handen omhoog.. ( maar vergeet die andere hand soms zelf ook wel eens
gelukkig begrijpt hij me wel
) Taaclover schreef:Vindt het alleen jammer dat hij een beetje stoere uitstraling mist, maar dat komt denk door zijn lekkere teddyvacht. Ach en zo van foto´s is dat natuurlijk ook niet echt goed te beoordelen. Veel succes in ieder geval met de show.
hij was ooit zo slank als jouw taco .. zucht... haha.. maar dat komt wel weer terug.. Debo"]
[quote="Taaclover schreef:Vindt het alleen jammer dat hij een beetje stoere uitstraling mist, maar dat komt denk door zijn lekkere teddyvacht. Ach en zo van foto´s is dat natuurlijk ook niet echt goed te beoordelen. Veel succes in ieder geval met de show.
hij was ooit zo slank als jouw taco .. zucht... haha.. maar dat komt wel weer terug..
Taaclover"]
[quote="Debo"][quote="Taaclover schreef:Vindt het alleen jammer dat hij een beetje stoere uitstraling mist, maar dat komt denk door zijn lekkere teddyvacht. Ach en zo van foto´s is dat natuurlijk ook niet echt goed te beoordelen. Veel succes in ieder geval met de show.
hij was ooit zo slank als jouw taco .. zucht... haha.. maar dat komt wel weer terug..
Volgend jaar willen we er weer tegen aan 
haha kijk maar op dew website : http://people.zeelandnet.nl/deboradb Debo"]
[quote="kim"]wat is het verschil tussen de Pesade en steigeren?
[/quote]
[quote="[***] schreef:, maar tussen de pesade en steigeren zit niets tot bijna geen verschil tussen...

Orrigineel is t niet meer dan maarja ieder showteam laat ook zijn paard steigeren , zou dan ook niet origineel meer zijn

Debo"]
[quote="tinkernikky schreef:
Wij gaan geloof ik 2 januari.
Harry zei dat jij ook kwam dus ik dacht och zie ik die mischien ook eens een keer..
haha super , kan ik jullie in t echt bewonderen of kom je zonder paard??