tinkerLuna"]
Ik vind dit een beetje onnozel topic.
[/quote]
[quote="tinkerLuna schreef:Sinds 3 maanden rijd ik zelf ook op haar en het enige dat ik tot nu toe heb gedaan is stappen met iemand die haar vasthoud.
Het is zo makkelijk om over een ander te zeggen dat ie niet bang moet zijn.
Ik weet dat Luna niets zal doen om mij te schaden, ze is nergens bang van, en ondanks mijn enorme spanning, loopt ze heel ontspannen onder mij.
En de gene die mij een watje noemen, ze doen maar, heb liever dat zij het zeggen dan iemand met zn volle verstand.
De bedoeling van dit topic was toch echt om mensen hoop geven dat dingen ook nog wel eens beter kunnen gaan in de toekomst en dat vertrouwen er is om te groeien. De reactie dat dit een onnozel topic is vind ik dus wel heel erg flauw. Zeker in jouw geval, omdat dit topic dus ook zeker op jou van toepassing is. Anders had je niet gereageerd.
Jij vertrouwt je paard nu nog niet, anders zou je hem niet vast laten houden. Dat wil niet zeggen dat je een watje bent. Je bent bezig om er aan te werken. Als je een watje was, dan was je wel met rijden gestopt. Zodra jij ontspannen stapt terwijl iemand hem vasthoud heb je weer iets overwonnen en kun je daar trots op zijn. Dan heb je alvast een klein stukje vertrouwen erbij.

.