jong paard loopt onregelmatig met voorhand in draf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sc1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 12:18

Wij hebben ook zo'n jong paard. is 100% in orde maar wanneer deze te hoog gereden wordt en met de weinig rug, loopt deze ook onregelmatig. Rij hem een keertje voorwaarts, neerwaarts en kijk of hij het dan ook doet.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:13

steflyn schreef:
Wij hebben ook zo'n jong paard. is 100% in orde maar wanneer deze te hoog gereden wordt en met de weinig rug, loopt deze ook onregelmatig. Rij hem een keertje voorwaarts, neerwaarts en kijk of hij het dan ook doet.

Ben ik het mee eens. Het is gewoon kracht ontwikkelen

Carantona

Re: jong paard loopt onregelmatig met voorhand in draf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:19

Onbetrouwbare verkopers en een onregelmatig paard.... meid er zijn er genoeg waar niks mee is ! Succes en ik ben benieuwd naar de volgende +:)+

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 23:45

paintedblack schreef:
Onbetrouwbare verkopers en een onregelmatig paard.... meid er zijn er genoeg waar niks mee is ! Succes en ik ben benieuwd naar de volgende +:)+

100% mee eens!
Toen ik de OP had gelezen was mijn eerste gedachte: "en op naar de volgende".
Ja, het kan balans zijn. Ja, het kan jeugdigheid zijn. Laat ze het er dan zelf eerst lekker uit rijden. Het kan nl ook wijzen op een onderliggend probleem. Er zijn zat paarden die 2-3 mnd onder het zadel zijn en zonder rare hupjes rondlopen. Niet aan beginnen dus.