Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ook nog een oude kingekruiste, die mag je voor 5 euro overnemen (is van touw gevlochten, redelijk zacht, alleen neusriemgedeelte). Je mag het testen hoor!
Ligt in Eelde/Paterswolde.
.
Doanique schreef:Ik ben wel benieuwd waarom je er op zo tegen bent dan, Brenda2208, even uitgaande van een normale dressuurruiter die normale hulpen gebruikt.
terpentijn schreef:.... voor hem is "halster" synoniem aan "vrijheid", en zo bedaard is-ie nu ook weer niet, dus ik wil een overgang naar maken, als men begrijpt wat ik bedoel
....
. Ik heb voor Sting ook een kaakgekruist hoofdstel geprobeerd en hij liep door alsof er niks gebeurde
. Doe een kingekruisde om en hij staat direct stil als ik aan de teugels zit (nou vooruit, op het favoriete galoppad niet dan
). Wat dat betreft is het dus echt uitproberen. Ik wissel zelfs per jaargetijde, in de zomer vaak kingekruist of touwhalster, in de winter (ivm hyper paard
) sneller mn kingekruist of gewoon bit-hoofdstel voor buiten
. Equi_libre schreef:Via http://www.bitloos.nl kun je diverse bitloze optomingen proberen, maar dan moet je wel lid zijn zag ik. Kost een tientje per jaar.