Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze heeft geen hele dikke vacht als ik het goed zie..
thanks femo! 
heb haar gister losgereden met een uitrijdeken, toen vond ik haar stukken fijner ook 

maar dat is best nog wel een issue voor mij 
Sabine! achterover zitten..... 'k zal er mee oefenen, en mijn teugels ook op die lengte nemen
dan als ik contactverlies heb, weet ik dat ik weer voorover zit 
)
ben best heel gelukkig met de instructeur die ik nu heb, ook best veel bezig met voelen, en hoewel ik nu prima kan voelen of Lynn met voldoende activiteit loopt en over de rug is (foto 8 was ze idd heel fijn, en die foto's erna ook, was ik ook fijner denk ik zo) houdt mijn gevoel me nog aardig voor de gek als het rechtopzitten betreft, soms denk ik echt dat ik netjes zit, en dan zie ik foto's terug, en dan denk ik
zo frustrerend is dat af en toe, en juist ook als ik bezig ben, moet ik die frustratie terug loslaten, en gewoon gaan voelen en rijden..... maar da's makkelijker gezegd dan gedaan 
dus don't shoot me if it doesn't work...

dus ehh...... Nein danke.....

Yamcha schreef:Kan zijn, maar er zijn bepaalde onderdelen aan de onderkant van mijn lijf waar ik vrij zuinig op bendus ehh...... Nein danke.....
Barebackpad overweeg ik dan nog eerder

dan voel je echt het plekje waar je hoort te zitten. Mij hebben enkele zitlessen daar erg mee geholpen

de rest van de spierontwikkeling gaat wat minder snel, maar zal ook wel komen