Daarom rij (of longeer) ik met regen ook niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PBA_ schreef:Een paard is geen mens. Paarden kunnen prima tegen regen. Ze worden teveel als mensen behandeld naar mijn mening. Hoe kan het dan dat de paarden welke de hele dag buiten staan het geen probleem vinden. Of ze nu een schuilstal hebben of niet. De paarden hier schuilen alleen maar vanwege de vliegjes rond de schemering. Paard schuilde vroeger al tijd voor de regen bij mij om maar geen nat hoofd te krijgen, nu is dat toch heel anders. Bij hele hevige regengaat uiteraard de kont in de wind bij vrijheid. Tijdens rijden geen probleem mee. Maar ik ben alleen in het bos te vinden met rijden.
Schijnt in de familie te zitten, zijn moeder en 2 halfzusjes hebben ook een vreselijke hekel aan regen heb ik begrepen.
Gaat dan overigens natuurlijk niet om een paar spatjes, dat moge duidelijk zijn. Hij wil vaak ook serieus zn stal niet uit, kijkt ie even om het hoekje en als het regent zet hij zich gewoon schrap. 
ik doe haar er ander echt geen plezier mee