Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sorane schreef:Ik vind het een grappig paard om te zien maar totaal niet mijn type.
Ik ben het deels wel met Koortje eens hoor!
Maar waarom eigenlijk die sporen?
Is het je instructrische die hem hier berijd? Ze mag haar handen dan wel wat minder dwingent gebruiken...
Angelique18 schreef:Daar is Orientje.. Ziet er opzich wel goed uit he.. Alleen op 1 foto zit ze wel op t verkeerde been.. *foutje*..
Ik vind hem netjes lopen voor een jong paard!SuperPepeijn schreef:poepoe, sorry hoor stef. ik zeg niets over haar lesgeef-kwaliteiten.
maar ja, ik vind dat je als instructeur wel een voorbeeldfunctie hebt. daar hoort dus ook je paard voor het rijden netjes poetsen bij.

alja schreef:jemig het lijkt wel als iedereen twee uur zijn paard poets voordat hij erop gaat zitten.......
sorry penny meisjes ik borstel eigenlijk nooit of hij moet vies zijn onder het zadel want en als iemand zich er dan aan ergert heeft hij pech
ziet er goed en netjes uit voor zo`n jong dier..
opsteker voor je instructrice!!!!!!

stef schreef:koortje, je doet net of het paard zwaar mishandelt is.
Je poetsverhaal klopt idd (doorbloeding, etc etc) maar waar zeg ik dat dit paard nooit gepoetst wordt?
Dit paard is op deze foto's toevallig niet gepoetst (althans, zijn kont niet) en daar komt een hoop heibel over die nergens op slaat.
Daarbij Koortje, als jij nou eens zou beginnen met alles anders te brengen (maarja, ben niet anders gewend van je) dan zou ik ook heel anders reageren.
Want zoals ik volgens jou iemand ben die altijd een weerwoord klaar heeft, ben jij iemand die altijd een oordeel klaar heeft