@Sassol: Tegen de omheining opzetten is iets wat ik op het advies van vele bokkers gedaan heb...
het is dus niet iets waar ik zelf ineens mee gekomen ben. Soms is het ook geen andere manier voor te stoppen. Als ze dwars door mijn zithulp heen loopt kan ik 3 dingen doen. Tegen de omheining, het bit als rem gebruiken of gewoon blijven doordraven tot ze moe word.. Dan vind ik optie 1 het beste (persoonlijk) Bedankt voor je reactie! Het klinkt idd 'simpel'. Morgen maar eens uit proberen.
@Saintelette: Mhhh... dan is dat wel al een hele tijd geleden. Ik heb al een hele tijd niet meer in het 'aan de teugel' topic gereageerd
Bedankt voor je reactie. Ieder paard is idd anders dat klopt! As vrijdag heb ik weer les en ga ik weer overleggen met mijn instructrice. @delerium: Paardrijden hoort ook inderdaad leuk te blijven. Ik begin langzaam ook te twijfelen of dressuur wel iets is voor ons aangezien we veel meer genieten van buitenrijden
Maar de dressuur is ook erg belangrijk.. vooral omdat ze nu weer rugspieren moet krijgen en ik weet dat ze het wel kan!@Sassol: Van hand veranderen doe ik vrijwel altijd op mijn beenhulpen. Gelukkig snapt ze dit al erg goed!