Op verzoek: actie foto's van Levant

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 12:43

Hey mooi paard, maar als je volgende keer netjes rechtop zit wordt het plaatje nog mooier Haha!

JessicaG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:24

Zo hee, wat een mooi paardje zeg. Ik word helemaal groen van jaloezie hoor!!!Haha!
Zo een zou ik er ook wel wilen hebben!

Groetjes van Patricia

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:26

Wauw...ik vond Levant altijd al mooi maar onder het zadel is het helemaal een topper.
Echt zo chique staan jullie erop allebei, echt heel erg mooi. Als je deze foto's gaat gebruiken om hen op internet te koop aan gaat bieden weet ik zeker dat er veel geinteresseerden zullen zijn!!

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 13:37

Inderdaad wow. Wat een mooi beest. jammer dat je hem gaat verkopen.

Ik vind de kleur ook supermooi. Dat was de kleur die ik eigenlijk wilde. maar ja ik heb nu een vos. is ook mooi hoor

Dorien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 15:48

Staat hij echt geregistreerd als zwart? Mijn paard staat genoteerd als bruin, maar in de winter is ze zwart met een meelsnuit en wat bruin rond haar ogen. En in de zomer is ze dus zoals Levant, maar dan loopt ze altijd in de wei, dus verkleurt ze wel wat.

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 16:42

ik vind nr.: 1,2,3 & 12 het mooist boor de collage.

Waarom verkoop je hem eigenlijks het lijkt me een fijn dressuurpaard Verward

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 18:35

Nimber: Yep ik wet zeker dat ik hem verkoop, kan niet alles aanhouden...

Cow girl: ships hè? ik heb nog wel zo geprobeerd om er op te letten!

Heike: geeft niets hoor! Ik moest ook eerst weer even "oefenen" voordat ik met mijn favo kleur thuiskwam, maar Ozep maakt het helemaal goed in karakte en exterieur, waarschijnlijk net zoals jij hebt met Barley.

Dorien: Ja, hij staat op papier echt als zwart, maar hij heeft dan ook geen meelsnuit en geen lichte plekken op de flanken ofzo... Levant is zowat nog zwarter als onze friezen.

Manon 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 23:07

Wat een mooi beestje! Kwijl

Ik vind het ook een sympathiek paard om te zien, klinkt een beetje gek, maar daar kijk ik altijd naar.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 08:15

Nou Sjuimpje, je hebt het nu echt voor elkaar hoor......mijn toetsenbord is door mij helemaal ondergekwijld.... Kwijl Alles is hier helemaal nat, jasses... Party!! maar wat een mooie foto's en wat een plaatje is Levant!!! Lovers Wow..als je er toch 'es zo één op stal had staan....droom droom.... Maar mooi dat je zulke goede foto's van hem hebt kunnen maken tijdens de les, heb nu geen tijd om terug te kijken welke ik de mooiste vindt...sorrie dus, vindt ze bijna allemaal mooi, dus moeilijke keuze. Als ik nu eens zulke mooie foto's had van mijn paardje onder het zadel...Iloon

Margje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 16:30

In een woord:wauw!!!!Wat een paard..zoals Steef zegt:als ik het geld had had..en als ik hem goed zou kunnen rijden..Ik vind 1,4,6 en 8 het mooiste, die zijn het scherpst en het...mooist Haha!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 17:18

nou hij zier er super uit zeg!mooi vol en compact.hij loopt netjes!super hoor.
waarom ga je hem verkopen?zonde hoor.ik weet wel toen je hem net had,was ie een bollie!maar dat je hem nu alweer weg doet?leg uit.ikke nieuwsgierig

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-01 08:00

Nogmaals: Haha!
Ik kan niet alles aanhouden, ik vind het ook leuk om het "paardenbestand" af en toe te "updaten".
Als je begrijpt wat ik bedoel...

Ik leer er gewoon onwijs veel van, veel meer als wanneer ik altijd maar op hetzelfde paard aan de slag ga.
Ik ben nu alweer zoveel handiger van Levant geworden, zo steek je van ieder paard weer wat op!

Ik koop een paard wat gewoon leuk is en probeer die dan een beetje op te knappen, mijn missie bij Levant is geslaagd dus kan hij verkocht worden.

Maar dat het een bollie WAS kun je wel zeggen, zal zo wel even vóór en ná foto's plaatsen.