Ik sluit me aan bij de rest, het geheel moet wat actiever. Ik heb weggeklikt bij even ruim 3 minuten, beeld wordt dan saai. Dat is precies wat de jury ook zal denken.
Wat betreft het niet rad zijn, dat zie ik niet. Ik denk dat dit meteen weg is wanneer hij actiever gereden wordt. Nu komt hij wat achter de loodlijn en loopt uit elkaar. Door voorwaarts te rijden zal bij actiever worden van achteruit en meer de hand opzoeken waardoor t neusje er ook meer uitkomt. Soms zie ik dat je je buitenteugel net even te los laat waardoor hij soms over de schouder wegvalt. Probeer ook bij het sturen de druk op beide teugels gelijk te houden en niet te sturen op de binnenhand.
Op zich is hij klaar voor de B, dus lekker gaan starten en lol maken. Zie ze weleens beroerder gaan.
Thuis lekker op overgangen oefenen, veel schakelen en balkjes draven dan komt de kracht vanzelf. Lekker buiten galopperen zou ook fijn zijn voor dit paard denk ik. Rustig aan maar spelenderwijs starten daar zie ik geen gevaar in.
Je hebt een rustige zit en het beeld oogt derhalve vriendelijk. Maar hij moet echt actiever, zowel in stap, draf als de galop.
Succes!