Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sylvia_S schreef:Wat mij opvalt is dat hij inderdaad niet voorwaarts is. Het valt mij ook op dat je (bijna) elke pas aandrijft, dat doe je waarschijnlijk omdat hij niet voorwaarts genoeg is, maar daardoor gaat hij minder reageren op je been. Misschien is het dan handig om een zweep te gebruiken en dat als hij niet reageert op je been, je hem een tik geeft.
Sonja schreef:Sylvia_S schreef:Wat mij opvalt is dat hij inderdaad niet voorwaarts is. Het valt mij ook op dat je (bijna) elke pas aandrijft, dat doe je waarschijnlijk omdat hij niet voorwaarts genoeg is, maar daardoor gaat hij minder reageren op je been. Misschien is het dan handig om een zweep te gebruiken en dat als hij niet reageert op je been, je hem een tik geeft.
Sorry????
Paard is niet rad en dan adviseer je een zweep om 'm naar voren te meppen???
Sylvia_S schreef:Wat mij opvalt is dat hij inderdaad niet voorwaarts is. Het valt mij ook op dat je (bijna) elke pas aandrijft, dat doe je waarschijnlijk omdat hij niet voorwaarts genoeg is, maar daardoor gaat hij minder reageren op je been. Misschien is het dan handig om een zweep te gebruiken en dat als hij niet reageert op je been, je hem een tik geeft.
midgie schreef:Jij zou eigenlijk ook beter moeten weten, gaat het niet tegen je gevoel in om op een kreupel paard te gaan zitten??
CrazyIris schreef:Ik rij nu ook nog maar een jaar echt paard (elke week ipv kampen) en heb dus inderdaad nog niet zo veel ervaring. Hij krijgt geen krachtvoet en in de winter enkel hooi. Vroeger heeft hij nog goed gelopen, want toen ik ermee begon te rijden vorig jaar liep hij nog Z dressuur mee, dus het is nog niet lang dat hij zo loopt. Ik ga hem zaterdag nog 1 keer rijden en ik neem nog eens die vriendin mee die ook vond dat hij mankte. De eigenares gaat er ook zijn en dan gaat zij proberen te laten zien dat hij toch niet goed loopt, ZE zal dan nog eens een filmpje maken en ik zal dat posten, de eigenares zelf is al iets ouder en opent niet graag filmpjes op haar pc, denkende dat ZE virussen gaat krijgen, dus zij heeft dit filmpje nog niet gezien...

TamaradB schreef:Wat een braaf paard dat hij gewoon blijft lopen. Die van mij was met z'n zere lijf gaan stuiteren tot ik op de grond lag.