L1 met mijn stoertje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sharona95

Re: L1 met mijn stoertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 14:45

Klopt, op de eerste foto's is het allemaal wat meer gespannen! Vooral de middendraf foto's.

Fellor: wat bedoel jij met een flinke spoor? Ik heb het korttste knopspoortje van de winkel! Daarnaast heb ik een hele zachte en lichte verbinding aan de voorkant :j , dus ja als je enkel let op de middendraf foto's lijkt de verbinding wat strak, maar ik trek hem absoluut niet in de krul, ik rij hem van achteruit waardoor hij zelf zakt aan de voorkant. Maar bedankt voor je commentaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 15:50

Sharona95 schreef:
Klopt, op de eerste foto's is het allemaal wat meer gespannen! Vooral de middendraf foto's.

Fellor: wat bedoel jij met een flinke spoor? Ik heb het korttste knopspoortje van de winkel! Daarnaast heb ik een hele zachte en lichte verbinding aan de voorkant :j , dus ja als je enkel let op de middendraf foto's lijkt de verbinding wat strak, maar ik trek hem absoluut niet in de krul, ik rij hem van achteruit waardoor hij zelf zakt aan de voorkant. Maar bedankt voor je commentaar!

Dan ziet je spoor er langer uit op de foto, heb ik het verkeerd gezien :) Maar dan nog zie ik een voet die steeds gedraaid naar binnen of met de hak naar boven gekanteld is en dat is niet op 1 foto maar op een heel stel.

Het contact ziet er niet licht uit, ik zie p een aantal foto's echt een afgeknikt paard en geen paard wat vanuit de schoft de hele hals loslaat en aan het bit dat eruit komt ze je hier en daar ook dat er toch wel een tikje teveel druk op staat. Ik zie vooral geen paard wat lekker door zijn hele lijf is maar een beetje geknutseld aan de voorkant. Handen zelf dragen en rechtop houden is wat dat betreft al een stap in de goede richting.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 17:49

Wauw, wat een mooie combinatie zijn jullie zeg! En jou jasje is heel gaaf!
Het enige puntje vindt ik dat je handen wat meer omhoog mogen en dat je teugels soms wat lang zijn.
Verder ziet het er super uit! Ik denk dat jullie de klassen doorvliegen. *\o/*

Sharona95

Re: L1 met mijn stoertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 19:10

Fellor bedankt voor je duidelijke uitleg, erg fijn! Dat niet volledig vanuit de schoft klopt idd, vooral bij spanning is dat een puntje, zijn we nu ook mee bezig tijdens de les, net als dat hij soms net te diep komt, helpt ook al als mijn hand rechtop zit! Dus daar ga ik op letten! Wat betreft de spoortjes, daar ga ik ook op mee aan de slag, merk dat ik dat niet doe zonder spoor, dat wegdraaien, dus goed punt!

Verder weer bedankt voor jullie leuke commentaar ook!