Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Tenno7 schreef:gefeliciteerd met je 2 eerste prijzen, idd wat de rest ook zegt. je handen dragen en probeer hem ook goed van achter naar voren te rijden, dan valt ze ook niet direct op de voorhand, train je thuis ook lang en laag? Dit zal ook al veel kunnen oplossen namelijk,
erg leuk paardje trouwens!
ik zou gewoon lekker de voorkant laten voor wat het is en zorgen dat je pony de achterkant meer gaat 'activeren'. wel een heel mooi beest zeg
ik houd wel van die zwarten
EvelienKiss schreef:Wat een mooi chique paardje. Jullie vormen een mooi plaatje. Ik heb het idee dat je erg je best doet, je luistert ook goed naar de tips die worden gegeven. Ik sluit me aan bij het eerder gegeven advies. Daarnaast wil ik je de volgende instructies geven om wat meer ontspannen op je paard te zitten. Ga eens rustig zitten op je stilstaande paard. Adem goed in en uit vanuit je buik. Maak je rug wat boller, door je bekken te kantelen. Sluit je ogen. Voel hoe je paard zich voelt onder jou. Maak 'mentaal' contact. En pas als je geland bent, doe je je ogen open en geef je een hulp om te gaan lopen. Nog een tip ter ontspanning: doe juist eens gek op je paard. Ga achterstevoren zitten, ga eens zingen, etc. Relaxed, have fun: jullie doen het hartstikke goed.