Liamssfork schreef:En dat is dan weer het nadeel van het internet, alles wordt verkeerd opgevat. Je ziet alleen maar de negatieve punten van de berichten die er geplaatst worden en niet de positieve punten (het daadwerkelijke advies). Iedereen op zijn eigen manier, als jij in oktober wedstrijden wil rijden moet je dat vooral doen. Het is alleen het advies om er mee te wachten! Als je nu is even terug scrollt en de berichten gaat lezen waar mensen uitleggen hoe je je probleem zou aan kunnen pakken in plaats van op elk bericht in de verdediging te schieten, is je probleem misschien wel opgelost. Succes verder!
nou die wedstrijden en zo is allemaal in overleg gegaan hoor als me ouders en zo der niet achter stonden zou niet tuurlijk niet doen. En echt positief vind niet. Als der ge zegt woord dat de basis goed moet zijn want dat weet ik ze instuktiese rij niet voor niet elke week 1 keer en vind ook niet positief dat ge zegt woord dat ik fout doen En dat ze jong is dat ook niet positief want dat zijn dingen die ik zelf weet. EN dat les moet nemen weet zelf ook wel ik heb ook les al Sins ik op haar rij.
. Succes verder!
....grapje
Maar ts, er worden toch goedbedoelde tips gegeven, waarom noem je dat 'gezeik'? Je vraagt zelf om advies...
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?