Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
anneliesdj schreef:Als ik dit lees vraag ik me een beetje af wat je de afgelopen 5 jaar met je paard hebt gedaan?
Een B proef is gewoon de basis, elk paard wat goed zadelmak is kan dat.
Rijd je alleen buitenritten dan zul je moeite hebben met de wendingen maar als je ook regelmatig in de bak rijd, kun je ook prima een B proef rijden.
? Daar hangt toch niks vanaf? Gewoon je best doen, meer dan dat kun je niet doen. Meer dan een volte en veel rechtdoor en van hand veranderen, komt er niet in voor.. Zelfs de beginnende ruiter kan een cirkel bij de A maken.
En dat de galop dan niet goed gaat, geen probleem toch? Sla je desnoods de galop over.
Meteen terug nemen en weer opnieuw aanspringen. Probeer het achterbeen sneller te maken en duidelijk/consequent te zijn met je hulpen. Zilfstar schreef:anneliesdj schreef:Als ik dit lees vraag ik me een beetje af wat je de afgelopen 5 jaar met je paard hebt gedaan?
Rijd je alleen buitenritten dan zul je moeite hebben met de wendingen maar als je ook regelmatig in de bak rijd, kun je ook prima een B proef rijden.
Euhm... van alles alleen nog nooit een proefje gereden. Is dat zo raar?

Zilfstar schreef:Hahaha ja... Slagschip Jippe van 650 kilo uit de bocht vliegend is altijd wel spectaculair. We gaan t gewoon proberen. Mijn stalgenoten maakt me niet uit, maar mijn kids... Wil ze wel eens laten zien wat mama kan
Zilfstar schreef:anneliesdj schreef:Als ik dit lees vraag ik me een beetje af wat je de afgelopen 5 jaar met je paard hebt gedaan?
Euhm... van alles alleen nog nooit een proefje gereden. Is dat zo raar?
Zilfstar schreef:Hahaha ja... Slagschip Jippe van 650 kilo uit de bocht vliegend is altijd wel spectaculair. We gaan t gewoon proberen. Mijn stalgenoten maakt me niet uit, maar mijn kids... Wil ze wel eens laten zien wat mama kan

)
)
Volgens mij gaat het toch wel goedkomen 
foutje...
Ofja mij in elk geval, ben heel benieuwd!