zonder zadel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 11:09

Mijn dochter rijdt nu voortdurend zonder zadel op 'r pony, we hebben er nog geen zadel voor. Gelukkig is hij erg betrouwbaar

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 19:40

en ze ontwikkeld zo een goede zit Knipoog

Wicked2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:45

ben clubkampioen geworden met soort van ponygames, namelijk zonder zadel zo vlug mogelijk rond de longeerpiste , ik met beste tijd 3.65 sec
springen heb ik is geprobeerd maar toen kwam ik niet zo goed (een schoft is hard)
Knipoog

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 22:48

BounceBabe schreef:
en ze ontwikkeld zo een goede zit Knipoog

Klopt, ze heeft een verbazingwekkende goede zit! Beter dan mij Bloos! Ze zit met gemak een drafje uit en zelfs een galopje! Ik doe het haar niet zomaar na hoor! Zo netjes en correct dat ze zit Wow!

heidy_ravel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:34

Tsjaa wat zal ik zeggen..... Ik had een verzorgpony waar ik vaak in de paddock zonder zadel reed omdat ik anders met een frisse pony over een dijk moest waar tractoren enzo reden/rijden.... Verward
Nu ben ik begonnen met iemand om een welsh A in te rijden en dat doen we allemaal zonder zadel *LOL* OK dan! Haha! ..... Trouwens jullie zullen wel denken DIE ZIJN GEK maar hij heeft misschien 2 a 3 bokjes gegeven als ik van galop naar draf ging(hij is 2.5 jaar) verder zeggen we ook allebei van ................Hij is niet zadelmak..MAAR WEL KINDMAK Tong uitsteken
Helaas heb ik nog geen mooie foto's van hem want het is nou niet echt mooi weer geweest dus die komen nog. Wil je ze zien kom dan is alngs op mijn profiel en laat een bericht achter.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 22:51

Ja, ik rijdt graag zonder zadel. Alleen is mijn 3 jarige monster nog niet echt betroubaar Scheve mond
Maar wel hebben we foto's van alleen een halster en zonderzadel Lachen

Afbeelding
daarom niet zo betrouwbaar, meneer wilde de andere kant op Haha!

Afbeelding

Afbeelding

voor zo'n jong ding toch aardig braaf?

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:23

Beetje stomme foto's...
Afbeelding

Afbeelding

En nee, ze trekt haar mond niet open, het is een momentopname van een kauwende pony

Zonder zadel rijden doe ik eigelijk altijd! Rijdt heerlijk, en eigelijk ook een beetje noodzaak. Alleen als ik een buitenrit ga maken of les krijg rijdt ik met zadel

Afbeelding

[edit]foto toegevoegd[/edit]

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 19:36

Ik rijd regelmatig zonder zadel,omdat ik het gewoon heerlijk rijden vind.
Alleen springen zonder zadel.....Mij niet gezien!!

Anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 20:09

Ik rij heel vaak zonder zadel, vooral de laatste tijd! Springen ook, ben het aan het opbouwen in hoogte gaat wel aardig goed ondanks dat Kim een hoge schoft heeft en niet al te fijn zit....
Ook met halster etc rijden doe ik de laatste tijd wat vaker! Heb helaas maar 1 foto van het rijden zonder zadel, een gewone 'dressuur' foto waarbij ik wel met hoofdstel rij.

niet zo'n geweldige houding Bloos
Afbeelding

Paulientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-03 21:25

Ik rijdt soms met en soms zonder zadel. Als hij echt een hele erge springerige bui heeft, zit ik toch liever in het zadel Knipoog
In de draf wil hij nog wel eens hobbelen dus dat geeft soms pijnlijke situaties aan een bepaald lichaamsdeel bij moi Bloos Ik probeer hem ook altijd in te houden, dus de draf is nooit zo ontspannen, zoals je op de foto ook ziet, Maar nu gaat dat gelukkig al een heel stuk beter

Afbeelding

Afbeelding

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-03 00:23

ik heb nu ff geen foto bij de hand...maar al zeg ik het zelf *doe ik niet vaak* Knipoog heb ik best veel grip zonder zadel...ik ben ook niet snel bang ervoor om eraf te vallen ofzo
ik ga ook gerust 1 meter hoog springen, keihard crossen of weet ik het wat...ik vind het heerlijk zonder zadel!!