Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Alarm_wlkp schreef:Ik moest van beide instructrices korte teugels nemen, ophoudingen geven en actief houden.
Hierdoor ging ze vechten en staken. Dit werkt gewoon niet.
Uiteindelijk hebben ze gezegd dat ik terug losser moest laten en liep ze terug goed.
Liet ze vooraan los, rug los, goed in tempo en deed niet meer staken.
Het klopt dat ze of naar binnen valt of over de schouder gaat.
Bij een instructrice was het zo naar de kl* dat ik ben moeten stoppen want ik kreeg ze niet meer goed.
Ben toen in de binnenbak gaan rijden en noodgedwongen de slofteugel er even los aangehangen...
Ik weet hoe lelijk ze kan doen als je ze te kort neemt vooraan, en dan moet ik niet eens streng zijn...

!
en idd het ging toen ook vele beter!
44Myrthe44 schreef:Ik ben wel benieuwd waarom je naar een instructieweek gaat... als je helemaal niet van plan bent om naar de instructie te luisteren??
44Myrthe44 schreef:_Alarm_wlkp schreef:Ik moest van beide instructrices korte teugels nemen, ophoudingen geven en actief houden.
Hierdoor ging ze vechten en staken. Dit werkt gewoon niet.
Uiteindelijk hebben ze gezegd dat ik terug losser moest laten en liep ze terug goed.
Liet ze vooraan los, rug los, goed in tempo en deed niet meer staken.
Het klopt dat ze of naar binnen valt of over de schouder gaat.
Bij een instructrice was het zo naar de kl* dat ik ben moeten stoppen want ik kreeg ze niet meer goed.
Ben toen in de binnenbak gaan rijden en noodgedwongen de slofteugel er even los aangehangen...
Ik weet hoe lelijk ze kan doen als je ze te kort neemt vooraan, en dan moet ik niet eens streng zijn...
Ik ben wel benieuwd waarom je naar een instructieweek gaat... als je helemaal niet van plan bent om naar de instructie te luisteren??

Omdat ze zodanig bezig is met haar bit en het contact.