Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Viktor238 schreef:Kitty1985 schreef:
Nogal een veel gemaakte fout.
Een stang is 1 van de vriendelijkste bitjes die je kan krijgen.
Deze schaart niet, en knelt de tong ook niet af en knijpt niks fijn
Even voor de duidelijkheid, dit is een stang:
[ Afbeelding ]
Bedankt voor je reactie, maar is het nog steeds zo'n fijn bit als de ruiter er steeds maar aan rukt?
Debbie00 schreef:Dat bovenstaande bit is toch een ongebroken watertrens? Een stang heeft altijd een kinketting en hefboomwerking. Een ongebroken trens niet.
Ik bedoelde trouwen met vluchten voor pijn dat ze vlucht voor pijn oa in haar mond.
Kitty1985 schreef:Nope.
Maar je schreef er zo expliciet bij om wat voor bit het ging, dat ik wel in de gaten heb dat jij eigenlijk geen idee hebt wat voor bit het is en wat het doet.
Verhaal an sich lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk dus daar reageer ik verder niet op.
Reageer alleen op het bit gedeelte
Jij hebt het over een ongebroken trens.jamejozie schreef:Kan je niet regelen onopvallend dat er wel een instructeur een keer komt kijken, die het verhaal uitleggen, dat ze geen les wil haar manier van rijden en ze t niet wil aannemen van jouw????
Rytir schreef:Heb je zelf ook een paard? Zo ja dan kan je eens voorstellen om eens samen op clinic te gaan. Is misschien iets 'sjieker' dan les en een soort leuk uitje! Iemand anders zal het geheid opvallen en kan dan aan die vriendin andere methodes laten zien (en het trekken flink afstraffen)
RandyOrton25 schreef:Het maakt niet uit of een stang zo gezegt vriendelijker is
Want met geruk word het net zo pijnlijk als een dubbel gebroken of enkel gebroken.
En wij kunnen wel denken dat het vriendelijker is etc. Maar het moet wel in zijn mond passen
en ook echt stil liggen.
Dit probleem ligt naast misschien medisch toch vooral
aan een ruiter die blijkbaar doof is voor enig normaal advies
die het nog steeds niet snapt hoe het paard rijden werkt
en ik denk dat de TS toch een flinke strijd moet gaan voeren die ze waarschijnlijk toch niet gaat winnen.
@ts hoe hard het ook is ik heb bijna alle reacties gelezen en ik zou me handen er vanaf halen
Hoe zielig ook voor het paard maar ik denk niet dat je dit aan der verstand gepeuterd krijgt en het zal jou alleen maar verder frustreren.
IngeK schreef:Hihi Kitty1985 misschien inderdaad eerst even checken voordat je anderen wil verbeterenJij hebt het over een ongebroken trens.
Hoe dan ook, elk bit is zo scherp als de hand van de ruiter he... Helaas voor dit paard.
Kitty1985 schreef:RandyOrton25 schreef:ZUCHT welke ..... Heeft dat verzonnen idd eens fatsoenlijk les nemen scheelt al de helft
Ik weet niet of het een goede kennis is maar ik zou toch duidelijk vertellen dat dit echt geen manier is.
Laat ze die stang er is uit halen en met een gewoon bit rijden
Nogal een veel gemaakte fout.
Een stang is 1 van de vriendelijkste bitjes die je kan krijgen.
Deze schaart niet, en knelt de tong ook niet af en knijpt niks fijn
Even voor de duidelijkheid, dit is een stang:
[ Afbeelding ]
Zulke mensen zijn niet in staat om een paard te mogen hebben..