exact zoals jij beschrijft. Dus ik denk dat het dan nu gewoon een kwestie is van blijven oefenen
Om even uitleg te geven over die linkerhand die op die 1ne foto hoger is, hier ging ze op de linkerschouder en kaak duwen, dus ze moest er vanaf. Ze reageerde amper of niet, dus ik moest wel iets feller in komen. Mijn hand moest daar idd meer open ipv omhoog, daar heeft mijn instructrice me ook op gewezen, dit do ik nog niet altijd juist omdat ik het niet altjid weet hoe ik het moet doen (dit zijn nieuwe dingen waar we tegenaan lopen)
Maar dit is dus niet hoe ik haar nagefelijk of rond vraag, dit was puur om te corrigeren eventjes. En in combinatie daarbij probeerde ik haar weg te zetten met mij binnenbeen en haar zo dus op de volte sturen om te kunnen corrigeren en recht te maken
en van daaruit ga ik dan weer verder. Met stelling vragen op zich open ik mijn hand.
dankje, er zijn ook wel dingen waar ik het absoluut niet mee eens ben, maar het heeft geen nut om daarover verder te gaan, dat zijn dingen die je van op een foto eigenljik niet kan beoordelen vind ik zelf
Ik ga het volgende week eens aan mijn instructrice vragen wat zij denkt over de stap-galop en omgekeerd
Je een na laatste foto vind ik voor 'meer aan het werk zijn' de mooiste. Wel laat ze daar haar kruis wat hoog en zou ze daar wat mooier mogen bollen. Op een aantal foto's zie je haar buik er wat uit komen en haar rug juist wat lager hangen. Dit zien we liever niet, de buikspieren mogen aan het werk zodat ze haar rug mooi opbolt. Hierdoor (kip en ei verhaal uiteraard
) kan ze mooi haar bekken kantelen en krijg je een paard wat heel mooi de achterhand eronder brengt. Zeker niet het makkelijkste type hiervoor maar denk dat jullie goed op weg zijn
Oefenen, oefenen, oefenen
Paardrijden is zoo niet makkelijk!!
Welk merk/model is het??