Op sommige foto's heb je een wat strakke hand, probeer daar uit iets meer te ontspannen

Verder vind ik jullie een leuke combi en heb je een leuk paard!
Het gaat zeker goed komen met jullie
succes!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Succes!! xx Veerle
Celestial schreef:'Dat ik steeds anders zit en niet helemaal in balans komt niet door m'n zadel. Ik heb altijd scheef gezeten, recehterschouder omlaag en dan knikken in mn heupen. Nu moet ik op haar echt rechtop zitten, dit vergt van mij veel energie tijdens het rijden. Soms sloft het wat af, soms zit ik kaasrecht en soms weer totaal scheef. Vandaar ook steeds de andere houding.'
Heb je, als je rechtop zit, deze knik ook? Heb je ook past van sneller moe worden bij oa. traplopen en snel kortademig? Ik herken me hier heel erg goed in, ze zijn erachter gekomen waar het door komt en dat is geen feest

Carolaaxxxx schreef:Ja klopt, als je alles even goed doorleest zie je waaraan ik bezig ben met mn houding en het gewoon erg veel energie kost. Ook heb ik al eerder gemeld dat ik zelf niet bezig ben met de voorkant en absoluut niet streng. Het maakt me ook niet uit hoe ze van voren loopt, ene dag bied ze zichzelf fijn aan en de andere keer trainen loopt ze niet naar beneden. Voorwaarts werken we hard aan! Zoals je ziet aan mn voeten moet ik eigenlijk altijd aansporen om ahar voorruit te krijgen. Nu heb ik er een zweepje bij en is ze een stuk voorwaartser en zitten mn benen wat meer op de juiste plaats hihi
. Maar fijn dat het al beter gaat en dat je ermee aan de slag bent! 
Bij sommige foto's vindt ik dat je je handen wat lager mag houden en je ellebogen meer aansluiten, maar dit kan ook aan het fotomoment liggen