Veel Succes Meissie! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hesley schreef:als je voelt dat je paard stil gaat staan en gaat dreigen met steigeren. dan pak je zweep en sla zo hard dat hij wel naar voren moet..
dat zou ik doen
Citaat:Paarden die steigeren zijn net voordat ze omhoog gaan, niet meer aan het been.
Probeer dat punt te doorbreken, dus daar al zorgen dat hij naar voren moet
Cloverdale"]
[quote="Shariff97 schreef:Hey Meiske! Irritand ho0r dat die dat opeens doet.. Weetje wat je moet doen. een Zakje water meejnemen als ie er mee gaat drijgen en dan als die omhoog gaat die water zak op zijn hoofd kapot slaan wedde dat die het nooit meer doet ??Veel Succes Meissie!
Jippie"]
[quote="Cloverdale"][quote="Shariff97 schreef:Hey Meiske! Irritand ho0r dat die dat opeens doet.. Weetje wat je moet doen. een Zakje water meejnemen als ie er mee gaat drijgen en dan als die omhoog gaat die water zak op zijn hoofd kapot slaan wedde dat die het nooit meer doet ??Veel Succes Meissie!
Jady"]
[quote="Jippie"][quote="Cloverdale"]
[quote="Shariff97 schreef:Hey Meiske! Irritand ho0r dat die dat opeens doet.. Weetje wat je moet doen. een Zakje water meejnemen als ie er mee gaat drijgen en dan als die omhoog gaat die water zak op zijn hoofd kapot slaan wedde dat die het nooit meer doet ??Veel Succes Meissie!
, in een zakje meenemen, paard opzadelen, zakje mee, opstijgen en een uur lang blijven rijden met een zakje tomatensoep in mn hand
Lijkt me niet echt lekker rijden, maar gelukkig heeft hij het de afgelopen week niet gedaan en begin ik nog maar niet aan tomatensoep
Maar allemaal bedankt voor de tips
Shariff_ schreef:Hey Meiske! Irritand ho0r dat die dat opeens doet.. Weetje wat je moet doen. een Zakje water meejnemen als ie er mee gaat drijgen en dan als die omhoog gaat die water zak op zijn hoofd kapot slaan wedde dat die het nooit meer doet ??Veel Succes Meissie!
, LEKKER GELIJK ZIJN JULLIE! geweldig hoor, leuk he om je paard zo pijn te doen!? Dat deden ze vroeger ook, zoiets als zijn voorbenen vastbinden ofzo, ik vind je regelrecht een paardenmishandelaar als je zo kunt doen tegen een vluchtdier en dit ook nog grappig vind ook!
alsof je nix beters kan verzinnen.
mij
dat is op een shet nog wel te doen maar op een paard van 1,80 zie ik het niet echt zitten tijdens het steigeren ook nog ff een ei in je hand te hebben en kapot te slaan;)