Ricardo voor het eerst HAW!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 15:59

MarimaCarona schreef:
waarom een martingaal als ze naar 20 min lekker begint te lopen??

als jij elke keer gewoon volhoudt dan worden die 20 min van zelf 15 min enz dus ik zou gewoon zo lekker door gaan en geen martingaal.

sucses!!!!

Inderdaad, gewoon een beetje geduld! :)

Nachtlampje

Re: Ricardo voor het eerst HAW!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 07:23

Mijn paard heeft soms een halfuur nodig voordat hij enigszins wil zakken. Geduld, en dan komt het vanzelf. 20 minuten vind ik heel netjes voor hem als je hem eerst altijd met slof reed.

CelineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:38

mang schreef:
Complimenten hoe je met de reacties omgaat! Top dat je het roer om gaat gooien +:)+

Dat mag je wel zeggen ja! :j

CelineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 13:42

Nachtlampje schreef:
Mijn paard heeft soms een halfuur nodig voordat hij enigszins wil zakken. Geduld, en dan komt het vanzelf. 20 minuten vind ik heel netjes voor hem als je hem eerst altijd met slof reed.

Dat had ik met de mijne ook toen ik hem pas had, het duurde een eeuwigheid voordat hij wat zakte!

Amber27

Re: Ricardo voor het eerst HAW!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 14:21

haha dankjullie voor de tips weer. ben afgelopen week weer fanatiek aan de slag gegaan. er zijn weer foto's gemaakt maar die moeten nog bewerkt worden dus die komen later nog :) ik moet zeggen dat ik al een heel verschil begin te merken. ik heb afgelopen donderdag ook les gehad bij de rijvereniging en hij liep echt geweldig. nog wel iets boven het tempo maar over het algemeen netjes. ik merk dat ik al iets meer het tempo kan regelen en dat ricardo ook meer wil zakken.
over het algemeen wil hij best makkelijk zakken, het is alleen dat hij in het begin van die momenten heeft dat hij begint te proesten, zn kop omhoog gooit en aanspringt in galop enz enz. maar ook dit wordt al steeds minder :)

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 17:59

Amber27 schreef:
haha dankjullie voor de tips weer. ben afgelopen week weer fanatiek aan de slag gegaan. er zijn weer foto's gemaakt maar die moeten nog bewerkt worden dus die komen later nog :) ik moet zeggen dat ik al een heel verschil begin te merken. ik heb afgelopen donderdag ook les gehad bij de rijvereniging en hij liep echt geweldig. nog wel iets boven het tempo maar over het algemeen netjes. ik merk dat ik al iets meer het tempo kan regelen en dat ricardo ook meer wil zakken.
over het algemeen wil hij best makkelijk zakken, het is alleen dat hij in het begin van die momenten heeft dat hij begint te proesten, zn kop omhoog gooit en aanspringt in galop enz enz. maar ook dit wordt al steeds minder :)

Super! Onwijs goed. :) Ben benieuwd naar de foto's!