Anglo-Arabier Lynn @ work (v. Dosator)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Anglo-Arabier Lynn @ work (v. Dosator)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 20:08

Sorry, die kan ik even niet plaatsen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:40

Moderatoropmerking:
Reacties tegen de regels van RT-HAW zijn verwijderd.

Heidi95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 14:55

Leuk beestje, ben het eens met de mensen hierboven. nog een beetje meer ontspannen en het ziet er helemaal fijn uit.

Apollon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:11

Hey, een bekende van de opfok! Ik ken haar als Feline ;) Mijn paardje stond aan de andere kant in de hengstenkudde (donkerbruine Spanjaard). Heb haar nog zadelmak gemaakt zien worden. Inderdaad altijd een rustig paard, zeer eerlijk ook en een echte knuffel.

Je hebt haar leuk aan het lopen en je zit haar niet in de weg. Denk ook al dat het meeste gezegd is. Je kunt misschien alleen je tenen wat meer naar binnen draaien en je hakken wat meer uitdrukken, al zal dit waarschijnlijk wel opgelost worden als je meer ontspannen kunt gaan zitten, dan steek je je benen immers ook automatisch minder af.

Papa Dos is alweer 28 jaar, de ouwe rot, maar die gaat nog vaak genoeg in een machtige passage met de hals erop en de staart in de lucht naar het weiland ;) Wat dat betreft zul je met een beetje mazzel nog wel samen oud kunnen worden met Lynn! Veel plezier met haar en blijf genieten van deze topper!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:06

Haar officiele naam is idd Feline :) in het dagelijks leven heb ik haar Lynn genoemd :)

Ik vind haar idd een heerlijke dame, nuchter, lief, eerlijk, relaxed...... fijn is ze :)

Die ontspanning blijft idd een werkpunt, maar goed, dat weet ik ook :) dank!!