Ik vind het idd heel eerlijk van je dat je het paard iemand anders gunt die wel op hem past!
moyra
Geplaatst: 28-06-13 17:01
Gini schreef:
Ik wil toch even zeggen dat ik het heel goed van je vind dat je er toch zo bewust mee omgaat. Hoeveel mensen zouden zich hier niets van aantrekken en gewoon door blijven rijden zelfs als de pony aangeeft van het niet aan te kunnen.
Vind nog al mee vallen qua te groot zijn IJslander zadel der op en je heb nergens meer last van.. Ook goed voor de balans zolang jij recht blijft zitten
Heb de foto even gedraaid en vergroot, maar ik vind dat je in het geheel te groot/stevig bent voor de pony. Je zit ook met het probleem van de zadellengte op de vrij korte rug van je pony. Had 'm nooit gekocht als ik jou was. Is gewoon te klein/te compact voor je.
T was meer een liefdadigheids koop. Ik heb m van de een op de andere dag gekregen en ik had m daarvoor nog niet gezien. Lang verhaal verder. Maar zoals gezegd ik ben nu opweg om te kijken bij een ander. Ben benieuwd en anders gaat ie voor de kar
Ah zo. Voor de kar is ook leuk en mss een kleiner ruitertje zoeken die ermee gaat rijden? Wat groters zou je echt beter passen, voor jezelf ook prettiger.
Ja ik ben aan het twijfelen. Het is eecht een leuk paard alleen is hij niet goed gecorrigeerd vanaf zijn 2e jaar waardoor hij zich niet laat vangen op het land.
Anomien
Geplaatst: 01-07-13 18:53
Mindim schreef:
Is dit het paardje in je profiel wat je sinds maart hebt? Zo ja, was het dan niet handiger om een paard op maat te kopen?