Nieuwe topper - Achat de Jeu

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Nieuwe topper - Achat de Jeu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 08:11

Prachtige merrie, gefeliciteerd ermee! Ze loopt nog achter de lijn en je zou behalve je handen wat later ook je hakken wat meer kunnen uitdrukken maar verder ziet het er heel netjes uit.

kamille

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:09

Het paard ziet er talentvol uit en uit jouw houding op het paard kun je ook opmaken dat je al ruime ervaring hebt. Toch oogt het geheel voor mij geforceerd, ik heb eerlijk gezegd een beetje met de merrie te doen. Ze is 4 maanden onder het zadel en moet nu al opgericht lopen, terwijl ze dat duidelijk lichamelijk nog niet kan bolwerken. Ze drukt de rug weg, de achterhand treedt niet onder en ze toont veel spanning in het lijf. Zonde voor zo'n talentvol paard. Kijk uit dat je zo geen blessures veroorzaakt. Als je zuinig op haar bent en de tijd neemt kun je denk ik ver met haar komen.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 10:26

Leuk en zeer mooi paard zeg! Alleen ik ga ook met knollentuin mee :j!
Het lijkt alsof ze het niet genoeg aankan nog en dat is ook logisch als een paard pas 4 maanden onder het zadel is!
Ik zie bij haar liever wat meer ruggebruik en meer lossigheid in het lijf, waardoor ze wat minder gespannen gaat lopen en echt ondertreed vanuit het achterbeen en van voor omhoog komt :j! Ook al is ze al 8 jaar oud, je zult zien hoeveel je ervoor terug krijgt als je het rustiger aan doet als je echt wat langer over de basis doet! :)

Wat is je doel met haar? Houd je haar of is ze voor de verkoop?