Soraya @ Selectie Mac Rider Cup 2013 België

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VdBA

Re: Soraya @ Selectie Mac Rider Cup 2013 België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 01:16

Proficiat Lien! Dat ziet er fantastisch uit! Ik ben fan van jullie ;-) Veel suces in jullie verdere carrière.

Wat dat westernpaard betreft... in Herentals geven ze westernlessen (Rawhide Ranch geloof ik). Collega van mij heeft er eens gelest en vond het een aanrader.

Simoon__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 04:03

Wat een gaaf paard, vind vooral d'r draf super! Je hebt er fijn voor elkaar zeg, alleen wat al eerder genoemd is de galop, maar als je dezelfde kracht daarin krijgt als je in de draf hebt!!

Erg fijn om naar te kijken ook!!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 09:43

Bedankt allebei!

Haha, An 'carrière'.. Klinkt zo professioneel voor een amateur :P Trouwens, ik hoop je met Soraya ooit ook eens te treffen als je je camera bij hebt. Je foto's zijn echt super mooi! Ik had zo'n mooie foto's nog niet van Bono dus dat is wel speciaal voor mij!

Simon, inderdaad. We hebben nog wat werk! Maar dat maakt het net leuk hé ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 13:38

Als je gaat kijken voor een nieuw zadel let dan heel goed op wat het effect van de wrongen op je beenligging is. Als je wat kortere benen hebt is een dressuurzadel dat iets rond loopt aan de voorkant beter dan een zadel waarbij de zweetbladen recht naar beneden lopen. Ook de wrongen alleen bij de bovenbenen zal helpen voor een stillere beenligging. Geweldig paard, prachtige draf, minder goede galop, ga in de galop ook eens balkjes springen, 4, 5, 6 sprongen ertussen. Paard vind het geweldig en is een goede oefening , veel succes

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 13:57

bigone schreef:
Als je gaat kijken voor een nieuw zadel let dan heel goed op wat het effect van de wrongen op je beenligging is. Als je wat kortere benen hebt is een dressuurzadel dat iets rond loopt aan de voorkant beter dan een zadel waarbij de zweetbladen recht naar beneden lopen. Ook de wrongen alleen bij de bovenbenen zal helpen voor een stillere beenligging. Geweldig paard, prachtige draf, minder goede galop, ga in de galop ook eens balkjes springen, 4, 5, 6 sprongen ertussen. Paard vind het geweldig en is een goede oefening , veel succes

Bedankt voor de tips! Of Soraya balkjes leuk vind weet ik zo nog maar niet.. Ze gaat altijd met een grooooooooote boog rond hindernissen/balkjes. Maar het is zeker het proberen waard, je weet maar nooit ;)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 16:22

Haha, je moet ook beginnen met er over te stappen, anders krijg je vliegles.

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 17:34

bigone schreef:
Haha, je moet ook beginnen met er over te stappen, anders krijg je vliegles.

Nou dat 'over balkjes stappen' heb ik gisteren al eens getest. Ze vond het eerst heeeujel eng. Maar na een paar keer ging ze er normaal over. Volgende keer eens in draf proberen ;)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:59

Hey Lien!
Je paard danst :-)

Machtig beest heb je onder je kont, pracht combi...
Gefeliciteerd ik ben fan!

Lieuwkje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 23:30

Ooh, dankjewel! Wat lief!! Héél erg bedankt!!

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:34