Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xSlvna schreef:Dat snappen wij twee (loveUggs en ik) niet met onze dravers. Heb alle problemen al achter de rug, hoofd opgooien en doorlopen (rug strak, spanning van top tot teen) was niks, als dat niet ontspannen door te zitten was had ik nu chronisch blauwe billen of bovenbenen als Popeye.

. Mijn vz paard is een echte kijker. Die kijkt liever om zich heen dan dat hij geconsenteerd loopt, maar dat is zijn rug misschien wel wat holler, maar verder is zijn lichaam ontspannen. Zodra ik er dan ontspannen op ga doorzitten, krijg ik zijn aandacht terug doordat ik hem echt goed aan het werk zet. Dan komt de ontspanning, gaat hij nageven, en kan ik lekker zitten. Het ligt uiteraard ook aan het paard. Maar als je paard eenmaal loopt, en je zet hem goed aan het werk, krijg je die concentratie vanzelf, en komt de ontspanning ook vanzelf. Als je paard hoe dan ook niet ontspant, zou ik toch de rug eens na laten kijken
. Ontspanning krijg je niet vanzelf (9 vd 10x). Daar moet je zelf ook wat voor doen. Doe je dit niet, en je paard ontspant niet, dan kan je idd niet lekker zitten. Eerst kijken naar jezelf, en dan naar je paard.
Ayasha schreef:xSlvna schreef:Oké, dus omdat ik kan blijven (door)zitten op een gespannen paard weet ik niet hoe het voelt om op een correct bewegend paard te zitten...? Kortzichtigheid level 100.
Kan je er FIJN en MOEITELOOS op doorzitten?
Ayasha schreef:xSlvna schreef:Oké, dus omdat ik kan blijven (door)zitten op een gespannen paard weet ik niet hoe het voelt om op een correct bewegend paard te zitten...? Kortzichtigheid level 100.
Kan je er FIJN en MOEITELOOS op doorzitten?