Paard reageert niet goed op beenhulpen , TIPS ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

VeraaaBalloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 19:45

Het is mooi dat het zo goed gaat! K lees even mee.

xanthos111

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 20:17

Dorus schreef:
Ik zou voor aanvang van de les met de instructeur je probleem bespreken, dan kom je er snel genoeg achter of het zijn standaard methode is of dat hij je ook op een andere manier kan helpen.

Ben je na die vijf lessen verplicht gebruik te blijven maken van hun instructeur? Zo nee, dan kan je altijd op zoek naar een andere instructeur waar je zelf een beter gevoel van hebt.

Oeps , heb over je vraag heen gelezen :')
Ben niet verplicht om na die lessen blijven les te volgen maar of ik een andere instructeur zou mogen gebruiken weet ik niet. Maar voorlopig kom ik erg goed overeen met de lesgever ! :)

LoveUggs

Re: Paard reageert niet goed op beenhulpen , TIPS ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 20:50

Fijn dat het goed gaat! Als dit veel vooruitgang bied zou ik hier lekker mee doorgaan hoor. Paardje is (zoals ik al dacht) erg slank/ weinig bespiering, maar daar kan je aan werken. :j Zolang dit goed gaat, en je het eens bent met je instructeur, zou ik lekker zo doorgaan! :j

xanthos111

Re: Paard reageert niet goed op beenhulpen , TIPS ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-13 21:43

Ja paardje heeft nog niet veel gereden en zeker niet intensief. Daarom bouwen we alles rustig op nu. En omdat ik met mijn examens zit volgende week ga ik zeker proberen 1x in de week te rijden. En dan in de vakantie het wat meer opbouwen.
Eigenaar heeft hem al als veulen en heeft hem zelf zadelmak gemaakt maar wanneer er eindelijk intensief mee kon gereden worden was opeens de interesse weg :\. Nouja deste beter voor mezelf natuurlijk :P