paard in springen met soort van hanenpoten...tips?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

little_king

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:05

Dat kan dat ze doorrijden bedoeld, dan moet ze dat zeggen :)
En dan zeg ik, ik zou me daar niet voor laten lenen bij dit paard, dat een ander het paard maar verder naar de knoppen rijd zou mijn reactie richting eigenaar dan zijn.
Ik heb tot mijn 30 jaar paarden van andere gereden, maar daar moest ik wel achter staan, een 4 jarige die al vanaf de 2,5 jaar gereden wordt, manege werk zelfs, dus zwaar werk. Die zou ik laten staan.
Aan deze praktijken zou ik met niet schuldig willen maken.

LoveBodin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-13 14:37

little_king schreef:
Dat kan dat ze doorrijden bedoeld, dan moet ze dat zeggen :)
En dan zeg ik, ik zou me daar niet voor laten lenen bij dit paard, dat een ander het paard maar verder naar de knoppen rijd zou mijn reactie richting eigenaar dan zijn.
Ik heb tot mijn 30 jaar paarden van andere gereden, maar daar moest ik wel achter staan, een 4 jarige die al vanaf de 2,5 jaar gereden wordt, manege werk zelfs, dus zwaar werk. Die zou ik laten staan.
Aan deze praktijken zou ik met niet schuldig willen maken.

Ben ik het helemaal met je eens!
Maar ik denk ook, dat juist omdat TS hiervoor is uitgekozen (neem ik aan), dat zij in de positie zit om er wat van te zeggen tegen de eigenaar.

Io_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 09:26

Heey!
Inrijden s het verkeerde woord ja
We werken aan de basis en als ik iets zeg tegen eigenaar is het vn pfff hulp nodig misschien?
En kijk ook eens op de wedstrijden voor jonge paarden, 4 jaar en ze springen op wedstrijd parcours van een meter!
Dat is pas.....
Op mijn vraag heb ik wel nog geen egt antwoord he...

Geryon

Re: paard in springen met soort van hanenpoten...tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:50

Zoals ik al zei zou het wel haar techniek van springen zijn.. Niet elk paard is een springwonder.

We kunnen ook niet zo vanuit de tekst met zekerheid iets zeggen. Je zal toch echt een filmpje moeten uploaden.