bo123 schreef:dat een haflinger minder goed beoordeeld word is onzin, want ik rij zelf met m´n haf tussen de paarden en rij tot nu toe steeds bij de beste 4 en laat vele kwpners achter me. denk dat je wat meer de puntjes op de i moet zetten en dat het dan echt wel gaat komen...........succes
Ik geloof je zeker, alleen heb ik wel eens geschreven voor de jury's en heb toch wel paar keer gehoord dat toen er een haflinger of fjord de ring in kwam.. 'Oh, een haflinger, dat zal wel niets worden'. Of, 'moet je kijken wat er nu de ring in komt'. Dus sommige jury's zijn wel bevooroordeeld, maar wel grappig om te merken dat dezelfde jury toch de fjord in de top drie had staan en gewoon veel dressuurpaarden achter zich had gelaten! Dat dan weer wel! Haha
Maar knap gereden
De meeste verbeter puntjes geef je zelf al aan. Probeer wel idd netjes rechtop te gaan zitten. Misschien kun je dit proberen door je borstbeen naar voren te drukken, dat kreeg ik als tip van mijn instructrice. En heeft me goed geholpen. Duurt ff voordat ik er altijd aan dacht, maar nu gaat t een stuk beter bij mij
Heel veel succes verder samen!