Just a Dream's eerste wedstrijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jaaackiiie

Re: Just a Dream's eerste wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 10:03

Inderdaad Liaatje, in de middenstap was ik heel fel bezig met mijn heupen, maar ik kreeg hem niet vooruit en had bang dat as ik te hard ging benen geven hij ging beginnen draven fzo. Alvast bedankt ;-)
Pieneliene, bedankt, hij heeft inderdaad nog problemen met de buitenteugel maar dit gaat nu al veel beter. Sinds kort heeft hij wel heel veel bang voor andere paarden, wat hij nooit gehad heeft, integendeel, dan was het net beter dat we hem tussen de hoop konden rijden, dan ergens apart, maar nu als ik alleen rijd is hij super ontspannen en in groep jaagt hij zich super op.. Echt raar. Blijf ik dan het beste gewoon alleen rijden of hem in de groep blijven rijden tot da hij dit terug gewoon word?

webster543

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:18

Blijven rijden met andere paarden. Wel vragen dat iedereen meer afstand houdt.

Jaaackiiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 22:58

We hebben hem nu eventjes thuis gereden en hij gaat zo goed, zijn galop is ook veel rustiger, ben zo tevreden! Gister zijn we ook gaan wandelen, onze eerste rit op straat... Heel spannend dus, we zijn gewoon een klein straatje ingewandeld waar geen autos waren en wat uitkwam in veld.. Tussen de huizen had iemand hem vast, en int veld hebben we een stukje alleen gelopen, ZO FLINK dat hij was! Ongelofelijk! We moesten over duikers gaan die over heel de weg waren, en hij gaf geen kick! Echt super gevoel ;-) hopelijk kunnen we dit zo terug rustig opbouwen weer en zo ook tussen de andere paarden