Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(niet dat je daadwerkelijk moet piaffen XD tgaat om de gedachte zijn achterhand zo lang mogelijk actief te houden zodat ie wat meer impuls krijgt 
elss94 schreef:@Share ik hoop dat ze het leuk vind!
@meliss1812 Bedankt! Ik zal er op letten, de beugels doe ik morgen in de les een gaatje langer
) verder zou ik je overgangen wat langer volhouden. Je filmpje ziet er goed uit hoor, maar vind je overgangen te kort. Gun hem eerst de tijd om daar weer te ontspannen, en rijsdam pas weer een overgang. Ik zie je nu namelijk draven, stappen, galop voor een half rondje, 3 passen draf, en dan halt houden. Geef hem even de tijd en bereid je paard goed voor op de overgang, vind dat er namelijk wat slordig uitzien. Wat ik met mijn vz paard namelijk doe is draf, rustige overgang naar stap, een volte stappen, een kwart volte buitenbeen naar achter, en vervolgens druk ik pas aan. Ik bereid mijn paard dus voor op een overgang stap- galop. Nogmaals ziet er verder goed uit hoor!