Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CoSnuf schreef:Je kunt ook zeggen ik kies voor de ostheopaat of kraker geef hier €50,- aan uit en hij word gekraakt. Het kan zijn dat het opgelost is. Dan ben je €50,- kwijt maar wel goed resulaat, wel moet je er rekening mee houden dat hij/zij nog een keer terug moet komen. Of dit nogmaals geld kost ligt eraan wat je ostheopaat of kraker hiervoor rekend.
Wie weet ben je klaar.... of je krijgt het advies om toch naar de dierenarts te gaan.
Maar een ostheopaat of kraker komt zeker niet voor niets die kan je zeker helpen dat weet ik 98% zeker.
riagr schreef:Ruitje: even off topic: maar wat ben jij plezierig in je reactie. Zeer respectvol naar zowel paard als TS. Wordt ik echt blij van!
.
?
) heb je 3 behandelingen nodig. Je bent dan uiteindelijk even veel geld kwijt en heb dan nog niet altijd de juiste diagnose. Mocht de osteo in een keer het probleem oplossen ( wat mij als ik het filmpje zie sterk lijkt... ) ben je dus voor 80 tot 250 euro klaar.
.
) , heb zelf goede ervaringen met Karianne ( da en osteo in een ) , maar die heeft toch ook geen rontgen ogen... ruitje schreef:Ik zou zeggen, ga naar een kliniek ( zonder hoofdletters staat beter) , heb zelf goede ervaringen met Karianne ( da en osteo in een ) , maar die heeft toch ook geen rontgen ogen...
ruitje schreef:Beste TS,
Allereerst: Ik kan zien dat je veel om je paard geeft, je hebt al veel bereikt en daar mag je zeker trots op zijn.
Ik schrik echter best wel van je filmpje, jouw paard geeft duidelijk aan veel pijn te hebben( en dat is geen gebrek aan respect, zoals je misschien zelf denkt) . Jouw paard is door de training van zijn spieren best wat vooruit gegaan, maar ik denk dat jij je paard met training nu niet meer kan helpen. Jouw paard mankeerd iets, en laat iedereen op bokt nu iets anders gaan stellen als diagnose ( je gaat van kissing spines, tot scheef bekken tot ataktisch horen).
Daar zou ik dus niet naar luisteren, ik zou 'm een keer laten checken door de DA, niet de osteo, die kan niet alles uitsluiten en geen foto's maken. Gewoon een keer opladen naar een goede kliniek en je hebt zekerheid.
Misschien blijkt er dan niks aan de hand te zijn, of blijkt je paard enorm geholpen bij een behandeling en is ze straks pijn vrij.... Of blijkt dat rijden geen optie is nu. Wat er ook uitkomt, je doet dan altijd het beste voor je paard... En volgens mij is dat ook wat jij wil
bigone schreef:Waarom niet meteen naar een kliniek, kost misschien meer maar dan weet je meteen goed wat er aan de hand is, ik snap dat het meer kost maar als je eerst een da en dan nog eventueel een chiropracticer/ostheopaat moet laten komen en je na een periode toch word doorgestuurd voor foto's, waar het denk ik wel op uitdraait dan ben je en veel tijd en veel geld kwijt.
SaskiaKa schreef:Vanachter dit schermpje kan ik niet zien waar het probleem zit, kan dus ook niet zeggen of een DA dit even oplost voor je. Maar als ik zèlf een lichamelijk probleem heb wat mij in mijn functioneren beperkt, ga ik meestal toch wel naar een dokter...