rink schreef:ik moet eerlijk zeggen dat ik het beeld niet bevestigd vind. erg onrustig en vooral overhaast ipv actief en impuls. vooral je zit werkt het paard iets tegen, je zit hem aldoor net iets achterin het zadel met een beweeglijke hand. dat drijven stoor ik me nog niet eens enorm aan, maar het is niet functioneel zoals je het nu doet. het paard is niet gereden tussen benen en handen. lijnen zijn niet netjes afgemaakt, en voltes niet mooi rond. als ik je proefjes bekijk vind ik je punten coulant. probeer eens iets meer rechterop in het paard, onderbeen iets terug bekken meer kantelen zodat je iets minder stoelzit. en probeer te werken aan lossigheid in bovenarm zodat je handen stiller worden. gebruik je handen alsof je ze geleend hebt, wees er dus zuinig en voorzichtig mee. en er worden al fijne tips gegeven over je middendraf en je impuls.
neemt niet weg dat ik respect voor je heb dat je deze uitdaging aangaat met een paard waar iedereen iedere week weer iets anders van verwacht en wat vaak foutjes te voorduren krijgt! blijf vooral lekker doorgaan en wees blij met je resultaat, deze heb je vast maar binnen!
Bij dit zadel zit de beugelophanging wat te ver naar voren waardoor het niet echt mogelijk is om mijn onderbenen nog verder naar achteren te doen zonder dat ik geforceerd zal gaan zitten. Bedankt verder voor je compliment!